מה השעות הכי טובות למסחר למי ששונא הפתעות

השוק מתנהג אחרת בשעות שונות במהלך היום, זאת בהתאם להיקף המסחר ולנתונים הכלכליים המתפרסמים בכל מדינה.

הנה כמה מטווחי הזמנים ביום הטובים יותר למסחר, כדי להימנע מהפתעות לא רצויות. כל השעות הן ב-GMT בחורף בחצי הצפוני של כדור הארץ. עבור הזמנים בקיץ, פשוט הפחיתו שעה אחת.

 

 

3:15-5:00 – אלא אם כן מתפרסמת החלטה חדשה על גובה הריבית באוסטרליה, אלה שעות שקטות. הסוחרים בטוקיו כבר לא כל כך נלהבים כמו בתחילת המסחר, הנתונים הכלכליים באוסטרליה כבר פורסמו וגם ההודעות לעיתונות התורניות בשוק הסיני מאחורינו. הסיכון הפוטנציאלי היחיד הוא החלטה על גובה הריבית ביפן, שמתפרסמת לרוב בשעה מאוחרת יותר. אירופה עדיין ישנה בשעות אלה.

10:15-13:00 – הסוחרים בלונדון עירניים יותר, בתחילת המסחר במיוחד. נוסף על כך, רוב הנתונים בבריטניה כבר מתפרסמים ב-9:30, והנתונים באירופה לרוב מתפרסמים עד 10:00 (למשל, ZEW). עד 10:15 השוק כבר מגיב לנתונים והמסחר ממשיך להיות ער, ללא הפתעות מיוחדות. ב-13:00 הסוחרים בניו יורק כבר כמעט מוכנים ואפשר לצפות הפתעות פוטנציאליות ב-13:30, כאשר ארה”ב מפרסמת מידע.

23:00-1:00 – לאחר שהמסחר בארה”ב ננעל נדרשת זהירות מסוימת. הנזילות נמוכה וזה זמן טוב לסוכנויות דירוג האשראי להפתיע את השווקים עם הורדת דירוג. לעתים קרובות, הפרסומים שלהם יוצאים זמן קצר לאחר שהמסחר ננעל בארה”ב. עם זאת, עד 23:00 אפשר לצפות שהעניינים יהיו רגועים עד לפרסום נתונים באוסטרליה וביפן.

חלק מהסוחרים מעדיפים את השעות השקטות עבור מסחר בטווח בין מחירי השיא ביום למחירי השפל היום, בעוד אחרים מחפשים את האקשן ומסחר המתבסס על החדשות החמות. השעות הנזילות והעמוסות ביותר ביום הן לרוב בין 13:00-16:00, כאשר מתפרסמות ההודעות החשובות בארה”ב, והיקפי המסחר רושמים שיאים – בחפיפה בין זירות המסחר באירופה וארה”ב.

מה השעות המועדפות עליכם למסחר? האם אתם מעדיפים הפתעות או את השעות השקטות?

כתב: יוחאי עילם. לכל העדכונים השוטפים על EURUSD

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן