העובד התפטר כי הרוויח יותר מדי

בדרך כלל אנשים מתפטרים כשהם מרגישים שתלוש המשכורת שלהם אינו תואם את כישוריהם, או שהכסף שהם מקבלים בסוף החודש לא מספיק כדי לגמור אותו. איש תמיכה טכנית בהודו התפטר לאחרונה ממקום עבודתו מהסיבה ההפוכה: הוא הרגיש שהוא מרוויח יותר מדי כסף.

העובד בן ה-32, שהרוויח סכום ששווה ערך לכ-2,500 שקלים בחודש, הרגיש אשמה גדולה על משכורתו הגבוהה יחסית לחבריו. העושר היחסי שלו הקשה עליו, והוא ביקש שוב ושוב מהבוס שלו להוריד לו את המשכורת. הבוס לא הסכים.

״התחלתי להרגיש מדוכא, אז בסופו של דבר החלטתי לפתור את הבעיה הזאת על ידי עזיבה וחיפוש עבודה אחרת״, הוא סיפר ל-Metro.

בהודו חיים מעל 844 מיליון אנשים מתחת לקו העוני, וכפי שהעובד הזה מוכיח העוני הגדול במדינה מתחיל להשפיע גם על אלה שמרוויחים מספיק כדי לקיים את עצמם. לא כולם מסתדרים טוב עם הבדלי המעמדות, ואנשים עם מצפון גדול פשוט לא מסוגלים להמשיך לעבוד בעבודה מכניסה בעוד חבריהם לא מצליחים לאסוף מספיק כסף כדי לאכול.

ובינתיים, בארץ, הבדלי המעמדות רק הולכים וגדלים. אתמול פורסם שמחצית מהעובדים במשק מרוויחים פחות מ-6,541 שקלים בברוטו. משום מה לא נראה לנו שנראה בשבועות הקרובים התפטרות המונית של כל אלה שמרוויחים יותר מזה. אולי יש לנו כמה דברים שאנחנו יכולים ללמוד בהודו בכל הקשור לערבות הדדית.

דרך Metro

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן