בעוד שנראה שרכבת ישראל עסוקה בעיקר בהתעללות בנוסעיה, רשות הרכבות בצרפת דווקא מזכירה לנוסעים שבעזרת קווי הרכבת, כל מקום באירופה הופך לנגיש יותר מאי פעם.
הקמפיין שערכה הרשות הוא פשוט וגאוני- כשהוא מתבסס על יצר הסקרנות הטבעי של בני האדם. חברת הרכבת הציבה דלתות במקומות בולטים בצרפת ועוברי האורח הסקרנים לא עמדו בפיתוי ופתחו אותה. ההפתעה שחיכתה להם בצד השני הייתה לא פחות ממדהימה- כשבצדה השני של הדלת הם פגשו עוברי אורח מקבילים ממדינה אחרת באירופה, שהוצגו בזמן אמת במסכי לדים איכותיים במיוחד. כתוצאה מכך נוצר אפקט “יקומים מקבילים”, בהם אנשים ממדינות שונות באירופה יכלו “לבקר” בארץ אחרת תוך כדי הליכה ברחוב.
אנחנו לא יודעים מה יותר מדהים כאן- הרעיון והביצוע המעולים, או זה שחברה בבעלות ממשלתית עושה קמפיין כל כך חדשני ומעניין. בכל מקרה, אנחנו אהבנו ומחכים לראות דברים דומים בארץ.