תלויים יחד: תמונות החתונה הכי אקסטרימיות עד כה

צילומי חתונות הפכו כבר מזמן לעסק רציני שזוגות משקיעים בו לא מעט זמן, מחשבה וכסף. זוגות מנסים לקבוע רף חדש של צילומים הכי יצירתיים, כדי שתהיה להם מזכרת מגניבה ועל מנת להפוך ויראלים, כמובן. ספק אם הצילומים שצולמו עד כה מגיעים לרמת האקסטרים כשל פאנג ג’ין ולו זאו מסין. בני הזוג לקחו את צילומי החתונות לגבהים חדשים, תראי משמע, והחליטו להצטלם בעודם לוקחים חלק בספורט האתגרי האהוב עליהם.

בני הזוג הכירו כשעשו את מה שהם הכי אוהבים, טיפוס הרים, לכן בחרו להצטלם כשהם תלויים מקצה צוק, מאות מטרים מעל פנים האדמה בליוזו, באזור האוטונומי של גואנשי ג’ואנג. הם בילו למעלה משלוש שעות בעודם תלויים באוויר מחבלים שהשתלשלו מקצה צוק, בעודם לבושים בבגדי החתונה שלהם.

ראו גם: טרנד צילומי החתונות המשעשעים לא מראה סימנים של היעלמות

ייתכן שבני הזוג נהנו, אך עבור הצלם שלהם לונג טיאן, מטפס הרים בעצמו, שהיה תלוי איתם יחד כל השעות הללו, הצילומים הללו היו טיפה יותר מיד. “אני מאוד אוהב לטפס על הרים, אך לא כמו בני הזוג הללו, זה היה מעט מורט עצבים להיות תלוי כך בחבלים, ואף פעם לא ביצעתי צילומים קשים כמו אלה, אך יצאו תמונות מעולות בסופו של דבר”, הוא אמר. “אני שמח שהם לא רצו תמונה משפחתית מלאה, זה היה מספיק גרוע עם שניהם בלי לנסות לדחוס יחד עשרות אנשים ולגרום לכולם לחייך בו זמנית”. אם יש ביניכם מי שמתבוננים בתמונות ורוצים גם, אל דאגה, טיאן אמר שבסופו של דבר זה היה כיף והוא ישמח לצלם כך זוגות נוספים.

Fang Jing and her new husband, surnamed Zhao, love outdoor sports and decided to have their wedding photos taken while rock climbing, according to local media reports.

תמונות: דרך Buzzfeed.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן