מפגש קרוב עם דוב בן 5 (תמונות)

אני נמצאת בצפון קנדה, אזור צ’רציל, ארץ הדובים. מהעיירה צ’רציל טסתי צפונה במטוס קטן ללודג’ ממש בשטח של הדובים. זהו המקום היחידי בעולם בו ניתן לראות דובי קוטב בשטח, בגובה העיניים.

קיבלתי תידרוך מעמיק בנוגע לדובים ולהתנהגות שלהם. דובי קוטב הם בעלי חיים חכמים ביותר ומאוד חזקים מה שהופך אותם לחיה המסוכנת בעולם.
בעודי בלודג’ קראנו את החדשות על כך שדוב תקף שני אנשים בצ’רצ’יל. זו התקיפה השלישית השנה. הריחות מהמטבח מגיעים לנחירי הדובים שנמצאים קלומטרים מהלודג’ ומושך אותם. הלודג’ מוקף גדר והמדריכים שם מקצועיים ביותר בתחום הטיפול בדובים.
היה לנו אורח קבוע , דוב בן 5, עוד לא הגיע לבגרות ומחפש תשומת לב ומישהו לשחק איתו. החיה המדהימה הזאת יכולה לבלבל בקלות, חמוד להפליא ומתוק, ובשניות, בזריזות מטורפת, יכול בהינף טלף (עם הרבה ציפורניים) לפרוס בן אדם לכמה חתיכות ולאכול אותו. אפשר היה ממש לראות איך הוא עושה את עצמו ישן כדי שנתקרב אליו. חוויה עוצמתית ביותר.

חשוב לי להמשיך לצלם ולהעלות את המודעות בנוגע ליצורים המופלאים האלה. אני מזמינה אתכם לתמוך בי במסע הקרוב שלי לטבע הפראי בקמפיין מימון המון ולהכניס קצת מהחוויה המיוחדת הזו גם לבית שלכם. המתנות שאני מציעה לכם בתמורה – לוח שנה של טבע פראי, תמונות קנווס של יצורים נפלאים שצילמתי בהם פינגווינים, פנדות וחברים אחרים ועוד – הן בחסות חברת פיק-א-בוק. אם נגיע ליעד, 5% מהסכום יתרמו ל”תנו לחיות לחיות”. הצטרפו אלי עכשיו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן