דוגמנית העל היידי קלום התחפשה לאישה זקנה למסיבת ליל כל הקדושים

אומרים שהיידי קלום משקיעה בתחפושות שלה. פעם היא אפילו אמרה שהיא תעדיף להשאר בבית מאשר לצאת למסיבת תחפושות בלי תחפושת מושקעת. לפני מספר ימים, במסיבת ליל כל הקדושים המסורתית שהיא מארגנת, היא הוכיחה את זה כשהתחפשה לאישה זקנה.

וכשאני כותב ״התחפשה״ אני מתכוון ל״נעזרה במאפרים זוכי אוסקר כדי לעבור טרנספורמציה של ממש״. ברצינות. הקשר בין האישה הזקנה שנכנסה למסיבה לבין הדוגמנית הגרמנית המצליחה מאוד קלוש, ואם לא היו מספרים לי שזו היא בחיים לא הייתי יכול לנחש:

המאפרים של קלום הדביקו לה ״עור נוסף״ מלא בקמטים, כמו גם וורידים מזוייפים לאורך הרגליים והידיים ועוד שאר טריקים שהקנו לה את המראה החדש.

למה שקלום, אחת הנשים היפות בעולם, תרצה להפוך פתאום לאישה זקנה? למגזין People היא סיפרה שהרעיון עלה בראשה כשהיא חגגה מוקדם יותר השנה את יום הולדתה ה-40. ״היו כל כך הרבה דיבורים על הגיל שלי השנה, ועל מה זה מרגיש להיות כל כך מבוגר. אז חשבתי, באמת? אני אראה לכם מה זה זקנה!״.

והיא אכן הראתה. התחפושת היתה כל כך מוצלחת, עד שהיא אפילו גררה כמה תגובות כועסות, מצד אנשים שטענו שקלום לעגה לאנשים זקנים בתחפושת הזאת, ושאם היא כבר בחרה להתחפש ככה, היא היתה צריכה לנסות לקדם אג׳נדות הקשורות ליחס של החברה לזקנים.

את קלום, כנראה, זה פחות מעניין. היא בסך הכל רצתה רק לסובב כמה ראשים במסיבת התחפושות שלה – דבר שהיא לחלוטין הצליחה לעשות.

דרך Jezebel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן