אלפי מתנדבים יהפכו את סן פרנסיסקו לגותהאם סיטי בשביל ילד חולה סרטן

מיילס, ילד קטן וחמוד, חולם להיות בטמן. אבל לפני שהוא יוכל להגשים את החלום, למיילס יש מאבק קשה קצת יושר מאשר זה של איש העטלף: הוא צריך להלחם בלוקמיה.

כדי לעשות את החיים שלו לקצת יותר שמחים, החליטו אנשי קרן Make a Wish להפוך אותו לבטמן ליום אחד. ב-15.11 יוציאו את מיילס לטיול בסן פרנסיסקו, ויהפכו אותה לגותהאם סיטי בעזרת אלפי מתנדבים. מיילס הקטן יקבל את ההזדמנות שלו להילחם בפשע מחופש לעטלף – ובסופו של היום אפילו יקבל את מפתח העיר.

זה יתחיל ברחוב הייד, שם יציל מיילס עלמה במצוקה. לאחר מכן הוא יתפוס את הרידלר, אחד האויבים הידועים של בטמן, כשהוא מנסה לשדוד כספת בבנק במרכז העיר. משם הוא ילך לאכול ארוחת צהריים, שתקטע במפתיע על ידי המוני בני אדם שיעמדו מחוץ לה ויבקשו את עזרתו של ילד-העטלף: מסתבר שנבל מרושע חטף את הקמע של העיר, ורק מיילס יכול להציל אותו!

תמונה מתוך האתר של Make a Wish

לאחר מרדף מכוניות קצר יתפוס מיילס את הרשע, יציל את הקמע, ויועבר לרחבת העירייה, שם יקבל מראש העיר וממפכ״ל המשטרה הכרת תודה ואת מפתח העיר. לא רע בשביל יום אחד!

אנשי Make a Wish מצפים לאלפי מתנדבים כדי להגשים את החלום של מיילס. אם במקרה אתם נמצאים בביקור בסן-פרנסיסקו בעוד שבועיים ורוצים להצטרף ליוזמה המגניבה ומחממת הלב הזאת אתם יכולים לעשות זאת באתר של הקרן.

כולנו תקווה שהיום של מיילס יהיה מושלם כמו שהוא נשמע בתכנונים – ושההרפתקה תיתן לו עוד קצת כוחות להלחם במחלה, להבריא, ולהתחיל את החיים האמיתיים שלו.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן