קמפיין: להוציא את הכלבים מהכלובים

רחוב אחוזה הוא הרחוב הראשי של רעננה. במרכז הרחוב שוכן מרכז אלרם, מרכז מסחרי עם רחבה גדולה והומת אדם. לפני מספר ימים, הוצבה ברחבה הזאת “מחזורית” ריקה למחזור בקבוקים – כשבתוכה נכלא כלבלב חמוד.

העוברים והשבים לא הצליחו להתעלם מהמחזה קורע הלב. הכלבלב קפץ וייבב והתמסר לליטופים (בין סורגי כלוב המיחזורית), ובאופן כללי היה חמוד בצורה יוצאת דופן. האנשים תמהו: מה לעזאזל כלב כזה עושה סגור בכלוב כזה באמצע הרחוב?

ההתרחשות הזאת היתה חלק מקמפיין של עמותת “כפר סבא ורעננה אוהבות חיות” (של משרד הפרסום גיתם דיגיטל), שדואגת לכלבים ולחתולים נטושים באיזור השרון. המטרה של הקמפיין ברורה למדי – לשים לעוברים והשבים מול העיניים את מה שקורה כל יום בכלביות ברחבי הארץ: כלבלבים חמודים לכובדים בכלובים קטנים ורק מחכים למי שיבוא להציל אותם משם.

“כפר סבא ורעננה אוהבות חיות” עורכות ימי אימוץ מדי יום שבת בבוקר-צהריים בפארק רעננה. אם אתם בסביבה וחפצים להציל כלב – שווה לבוא ולהכיר שם את החבר הבא שלכם.

אם אתם לא מהשרון, אפשר למצוא בקלות עמותות מקומיות שדואגות לבעלי חיים גם באיזור שלכם, או להיעזר באתר יד 4 שמאגד כלבים רבים שמחכים לאימוץ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן