כלב הציל את המטייל מהתקפת דב, המטייל נאלץ לאכול את הכלב כדי לשרוד

נאמנות זה טוב ויפה – עד שהגורל מציב ברירה אכזרית. מטייל קנדי שאבד ואיבד את כל הציוד והאוכל שלו עמד לפני כמה שבועות בפני דילמה בלתי אפשרית: האם לגווע ברעב או להרוג ולאכול את כלבו האהוב, מגזע רועה גרמני, שיצא יחד איתו לטיול. אם זו לא דילמה מספיק קשה, אז אותו רועה גרמני הציל את המטייל מהתקפת דב כמה ימים לפני כן.

הסיפור העגום הזה התחיל ב-16.7, כשמרקו לוואי יצא לטיול ביער. זו לא הפעם הראשונה שלוואי יוצא לטיול ארוך (במקור הוא תכנן לטייל במשך חודשיים), ולכן הוא לקח איתו ציוד רב שהיה אמור להספיק לו לכל הזמן. הבעיה: באחד הלילות, דב הסתער על המחנה של לוואי, אכל את כל האוכל, שבר את כל הציוד – ורק בזכות הרועה הגרמני שהבריח אותו בנביחותיו ניצלו חייו של לוואי. 

מאז רגע זה החל מסע ההישרדות הכמעט בלתי יאומן של לוואי. ללא ציוד, ללא אוכל, רק הוא והיער. בסופו של דבר, הוא שרד לבדו במשך שבועות ארוכים, ונמצא רק ביום רביעי האחרון על ידי כוחות ההצלה, שהוזעקו על ידי משפחתו המודאגת.

רועה גרמני. תמונה: Shutterstock

במהלך החודשים האחרונים איבד לוואי כמחצית ממשקל גופו. כשהוא נמצא הוא היה מורעב ומיובש ולא יכל לדבר לאכול או לשתות. כוחות ההצלה סיפרו שאם הם היו מגיעים 48 שעות מאוחר יותר – לוואי כבר לא היה בן החיים.

הגורל של הכלב המסכן היה רע יותר: לוואי החליט בשלב מסוים שהישרדותו חשובה לו יותר מהישרדות הכלב, הרג ואכל אותו. נשמע מזעזע, אבל אי אפשר באמת לשפוט אדם שגווע מרעב על החלטה כזאת – החלטה שבסופו של דבר סייעה לו להמשיך ולשרוד על שהגיעו כוחות ההצלה.

דרך Gawker

תמונת שער דרך משטרת קווביק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן