התייאש מלחפש אהבה – וחתך לעצמו את איבר המין

לפעמים הייאוש מוביל אותנו לעשות דברים נוראיים. יאנג הו, צעיר בן 26 מסין, חש תסכול גדול מחוסר ההצלחה שלו למצוא אהבה. הו, שעובר במפעל לייצור בגדים, עבר לגור בעיר הגדולה וציפה למצוא שם את אהבת חייו – אבל הימים עברו והאהבה לא הגיעה. לפני מספר ימים הוא החליט שנמאס לו – וחתך לעצמו את איבר המין. אאוץ׳.

קשה להבין מה עבר לו בראש כשהוא החליט להפרד מהאיבר שלו. כנראה תסכול על כך שהוא לא בשימוש, ואולי ייאוש ואמונה שאם האיבר הנ״ל לא בשימוש – יהיה עדיף כבר להפטר ממנו ומהתסכולים הנלווים לו. כך או כך, מה שגרם לו לעשות את זה לא נשאר איתו יותר מדי זמן: מיד אחרי הקטיעה הגיעה החרטה.

זה הרגע בו הסיפור הביזארי הזה הופך לאפילו יותר ביזארי: הו החליט שהוא צריך להגיע כמה שיותר מהר לבית החולים, כדי ששם יחברו מחדש את האיבר שלו. אז הוא לקח את האופניים שלו (!) ודיווש (!!) כל הדרך אל בית החולים. כשהוא הגיע לשם הוא גילה שהוא שכח את האיבר עצמו בבית – והרופאים ביקשו ממנו לחזור הביתה ולחזור עם איבר המין. כשהוא חזר כבר היה מאוחר מדי: הרופאים הסבירו שאיבר המין היה יותר מדי זמן בלי דם, ושכבר אי אפשר לחבר אותו שוב לגופו. אאוץ׳.

קרוביו של הו מאשימים את הרופאים בבית החולים על כך שהם דרשו מהו לרכוב על אופניים בחזרה לביתו במקום לשלוח לשם אמבולנס. זה כעס מובן ואכן תגובה מאוד לא ברורה של הרופאים, אבל מצד שני צריך להודות באמת: בסיפור העגום הזה אשם בעיקר הו עצמו.

ושוב: אאוץ׳.

דרך Gawker

תמונה: Shuttersock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן