קבעה סקס דייט, גילתה שזה האבא של בעלה

עדכון: העיתון The Heilongjiang Morning Post פרסם התנצלות בפני קוראיו על פרסום הסיפור הנ”ל, שהתברר כמתיחה. הכותבים הביעו את התנצלותם על כך שפרסמו סיפור שאינו נכון, בלי לברר לעומק את העובדות. הם אף קיבלו אישור רשמי ממשטרת מולנג שאירוע כפי שתואר בעיתון לא התרחש. מתברר שהסיפור היה פרי המצאתו של כתב טלוויזיה במולנג בשם ווי הונג’י. העיתון הנ”ל הוא הראשון שפרסם את הסיפור, שבמהירות הפך ללהיט אינטרנטי והופץ ברחבי הרשת. רבים האתרים ש”נפלו בפח”, כפי שקרה לעיתון זה, ופרסמו את הסיפור. לאחרונה הופצה ברשת בהתאמה שורה ארוכה של עדכונים והתנצלויות, בעקבות ההתנצלות של The Heilongjiang Morning Post. כותבת שורות אלו מתנצלת בפני קוראיה על פרסום הידיעה, שהתבררה בהמשך כלא נכונה ומודה להם על ערנותם.

לכולנו היו דייטים גרועים בחיינו, אך ספק אם הם הגיעו לרמה הטרגית-קומית של הדייט של לילי ווואנג פאי. השניים נפגשו און-לייין וקבעו להיפגש במלון עיר מגוריהם מולינג, בסין, עבור סקס לוהט. אך רק כאשר הם נפגשו לילי נדהמה לגלות שהיא קבעה “סקס דייט” עם האבא של בעלה.

אבל האירוע המביך לא הסתיים בזה וקיבל תפנית איומה. כאשר בנו של וואנג, וואנג ג’אי חזר הביתה, הוא גילה את ההתכתבות בין השניים, והלך למלון בו אשתו והדייט שלה קבעו להיפגש. הוא לא ידע שהוא עתיד לפגוש שם גם את אביו.

ללילי, 28, ווואנג פאי, 57, לא היה מושג האחת על הזהות האמיתית של השני. וואנג פאי השתמש בתמונה של חבר שלו ולילי השתמשה בשם הבדוי “מינג צ’אנג” ובתמונה מזויפת בזמן ההתכתבות ביניהם. כמובן, כאשר נפגשו פנים אל פנים הם היו בהלם מוחלט. “כאשר פתחתי את הדלת אני לא יודע אם היא הייתה יותר מופתעת או אני”, פאי נזכר. “היא הסתובבה ורצה במהירות במורד המסדרון, ונתקלה בבעלה, שעקב אחריה. הוא התחיל לצעוק ואז הוא תקף אותה, ואז הוא תקף אותי”. וואנג פאי אף אמר בעת האירוע לאשתו: “בזמן שאני קורע את עצמי כדי להרוויח כסף, וחוזר גמור עייפות, את בוגדת בי”.

מה שהתחיל כסיפור קומי הסתיים בצורה רעה ואף בעבירה פלילית. התקיפה של וואנג ג’אי הותירה את אשתו ללא שתיים משיניה, ואת אביו עם חבלה חמורה בראשו שהצריכה אשפוז בבית חולים. למרבה הצער, וואנג ג’אי נאסר רק לתקופה מגוחכת של חמישה ימים. יש להניח שלילי וואנג פאי לא תצא לדייטים הרפתקנים בתקופה הקרובה.

תמונת שער: Shutterstock.com

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן