צעיר מאור יהודה ניסה לשלם דו״ח תנועה של 100 שקלים במטבעות של 10 אגורות

שלומי נתנאל, תושב אור יהודה, לא מרוצה בלשון המעטה מדו״ח החניה שחטף באחד הביקורים שלו ברמת-גן. כדי לאזן קצת את הכעס שלו, הוא בחר לנסות לשלם את הקנס, שעומד על 100 שקלים, במטבעות של 10 אגורות. הבעיה? סניף הדואר המקומי לא מסכים לקבל אותו. על פי עדותו, הוא הגיע זמן קצר לפני סגירת הסניף, שלא מצוייד במכונת שקילת מטבעות.

באולפן ynet ערכו ראיון עם שלומי, שטוען שהוא לא מתכוון לוותר. מבחינתו זה הפך לעניין של עיקרון:

שלומי הוא לא הראשון שמנסה להתמודד עם אטימות המערכת על ידי שימוש בכסף קטן. הנה למשל בחור אוסטרלי שבחר לשלם דו״ח של 60 דולר במטבעות של חמישה ועשרה סנט, או אפילו מגניב יותר: בחור ששילם דו״ח בעזרת 137 חזירוני אוריגמי. בעבר אף נפוצה שמועה שסמסונג בחרה לקבל את הקנס שלה לאפל על-ידי שליחת משאיות מלאות במטבעות – שמועה שהתבררה בסופו של דבר כשקרית.

ויש גם עניין אחר: במקרים שציינו מקודם, נראה שהמשלמים באגורות מודעים לכך שמה שהם עושים די אווילי. הם תיעדו את עצמם מתוך ידיעה שזה קטע מגניב ומצחיק הרבה יותר מהיותו צעד אידיאולוגי מובהק. שלומי מתייחס לעסק הרבה יותר ברצינות, לטוב ולרע, ונראה שהוא בהחלט מתכוון לנהל מאבק עקרוני בעניין. בדואר כבר מסרו ל-ynet ש״לאחר בדיקה ראשונה של המקרה נראה שהטיפול בלקוח היה שגוי״. אנחנו מקווים לטובת שלומי שבדואר יסכימו בסופו של דבר לקבל את הכסף שלו, והוא יוכל לשים את דו״ח התנועה הזה מאחוריו.

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן