הזר התרשם מכישורי האם – ושילם לחד הורית על הארוחה המשפחתית

בשביל האם החד הורית שלקחה ביום שישי האחרון את שני הבנים שלה לסניף פיצה האט בצפון קרוליינה, גם יציאה משפחתית לארוחת ערב יכולה להיות סיפור לא פשוט.

האמא הזאת, שמגדלת לבדה שלושה ילדים עם צרכים מיוחדים, לא מוותרת על יציאות משפחתיות לפחות פעם בשבוע. הפעם, היא הגיעה לפיצריה וישר פנתה לאדם שישב ואכל בשולחן לידה כדי להתנצל מראש. היא הסבירה לו שהשפעת תרופת ההרגעה של בנה, שסובל מאספרגר והפרעות קשב וריכוז, עומדת לפוג ויש סיכוי סביר שהוא יעשה רעש ובלגן. האיש חייך אליה, אמר שגם לו יש ילדים והוא מבין.

האם הושיבה את ילדיה לאכול ושכחה מהאיש – עד שכעבור חצי שעה הגיעה אליה המלצרית וסיפרה לה שאותו בחור, שכבר עזב את המקום, שילם על כל הארוחה המשפחתית ואף רכש בשבילה כרטיס מתנה בשביל שתוכל לחזור לאכול שם בלי לשלם. הוא גם השאיר לה פתק, וזה מה שהוא כתב שם:

אני לא יודע מה סיפור הרקע שלך, אבל היתה לי את הזכות הגדולה להסתכל עלייך ועל הילדים שלך במשך ה-30 דקות האחרונות. אני חייב להודות לך על כך שאת מגדלת את הילדים שלך באהבה כל כך גדולה.

ראיתי אותך מלמדת את ילדייך על חשיבותם של כבוד, חינוך, נימוסים ראויים, תקשורת, שליטה עצמית וחביבות – כל זאת בלי לאבד את הסבלנות. לעולם לא אראה אותך שוב, אבל אני משוכנע שגם את וגם הילדים שלך אנשים נפלאים.

המשיכי בעבודה הטובה, וגם כשמתחיל להיות קשה אל תשכחי שיכול להיות שאחרים מסתכלים, ויכולים להעזר בחיזוק של צפייה במשפחה מגודלת ככה. שאלוהים יברך אותך!

src=”http://cdn.abclocal.go.com/static/flash/embeddedPlayer/swf/otvEmLoader.swf?version=fw1000&station=wtvd&section=&mediaId=9304229&cdnRoot=http://cdn.abclocal.go.com&webRoot=http://abclocal.go.com&configPath=/util/&site=”>

ראו גם: הבחורה שארנקה נגנב – והזמינה את הגנב לקניות

האם, מיותר לציין, התרגשה עד דמעות. היא רגילה שכשאחרים רואים אותה מנסה לחנך את הילדים הקצת בעיתיים שלה הם ממהרים לשפוט אותה לרעה. מילות החיזוק האלה וודאי לא ישפיעו על התנהגותה והדרך בה היא מגדלת את משפחתה – אך כן נתנו לה רגע אחד של חסד בתוך תקופה לא פשוטה בחיים.

דרך Jezebel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן