10 איורים שמבטאים את הקסם בחיי היום יום

מסתבר שמצלמה אינה הכלי היחיד לתיעוד רגעים נדירים בחיים. המאייר פסקל קמפיון מבית זאת היטב. ביצירותיו הוא הופך כל סיטואציה יומיומית לגדולה מהחיים. בין אם זה בטבע, בעיר או בכל מקום אחר, הוא ממצה את היופי מאותו הרגע וחושף בפנינו נוף ודמויות במלוא אנושיותן, כאילו ממש אפשר להרגיש אותן.

נראה שהוא רואה את החיים כאוסף של רגעים שבכל אחד מהם יש קסם וסיבה לשמוח. יש באמנות שלו זווית ילדותית שתורם לקסם שלה. הוא מזכיר לנו את מה שידענו כשהיינו קטנים וחלקנו שכח, שגם בדברים הפשוטים, כמו לשחק בפארק עם הכלב או חיפוש צורות בעננים הם בעלי ערך רב.

קמפיון מתרגם רגשות לצבעים. “אני אוהב פרויקטים שמאפשרים לי לספר סיפור, ושאין להם תשובות ברורות מאליהן”, הוא כותב באתר שלו “למשל, כשאני מתבקש לצייר בית שנראה כך וכך, אני בדרך כלל משתעמם. כשמבקשים ממני לברר היכן דמות מסוימת גרה, ולנסות להעלות רעיונות לגבי משך הזמן שהיא מתגוררת שם, זה הופך לסיפור סיפורים עבורי. זה חל גם על אנימציה וגם על עיצוב”.

על מקורות ההשראה שלו הוא אומר: “…לפעמים כשאני רוכב על האופניים אני רואה משהו שאני אוהב וכך זה יכנס לסקיצה הבאה שלי. לפעמים זה קורה לי כשאני בסופרמרקט או רוחץ את הבת שלי והיא מסתכלת עלי ומחייכת. זה נמשך שנייה, אך הזיכרון מזה נשאר איתי למשך זמן רב. אלו הדברים שמעניינים אותי יותר מכל”. מה שבטוח הוא, שהיצירות הנהדרות שלו יישארו בלבנו גם זמן רב אחרי שחדלנו מלהתבונן בהן. למרות שממש קשה להפסיק להסתכל עליהן כי הן מהפנטות.

1. אישה צעירה וחתול על מדרגות

2. זוג אוהבים טובל רגליו במי המזרקה

3. זוג צעירים ביער עם כלבם, ביום סתוי

4. יומני היקר

 

 

5.החומה

 

 

6.סיפורים/קומות

 

7. רחוב בסתיו

 

 

8. חתלתול

 

 

9. תראה, שם!

 

10. דגים

תמונת שער: mymodernmet.com

תמונות: pascalcampion.com, mymodernmet.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן