הבחינה שארנקה נגנב – והזמינה את הגנב לקניות

הנה סוף של ״סוף טוב הכל טוב״: ג׳סיקה אייבס יצאה לאחרונה לקניות בסופר, כשלפתע הבחינה שארנקה נגנב. לא לקח לה יותר מדי זמן לזהות את הגנב, שהמשיך להסתובב בסופרמרקט, כנראה מחפש את הקורבן הבא.

במקום לצעוק ״גנב גנב״ או לקרוא למשטרה, אייבס החליטה להתנהג כמו שומרונית טובה, ולהבין שאין לה לשפוט כל כך מהר אפילו את זה שניסה לגנוב לה כסף. היא ניגשה אליו ברוגע, ונתנה לו בחירה.

״יש לך משהו ששייך לי״, היא אמרה לו בטון רגוע: ״אני הולכת לתת לך לבחור. אתה יכול לתת לי בחזרה את הארנק שלי, ואז לא רק שאסלח לך אלא גם אבוא איתך לקופה ואשלם בשבילך על המצרכים – או שאני יכולה לקרוא למשטרה״.

במקום להכחיש או לברוח, הגנב החזיר באופן מיידי את הארנק הגנוב, והתנצל על מעשיו בדמעות. אייבס קיימה את הבטחתה – ושילמה כל המצרכים של הגנב.

קראו גם: שוטרת קנתה מצרכי מזון בשווי 100$ לאשה שנתפסה בגניבה הסיעה אותה לביתה

פעולותיה של אייבס עומדים בקנה אחד לאורח החיים הנוצרי שהיא מקיימת. היא מאמינה שכולם שווים בעיניו של ישו, ולכן אין לה לשפוט אחרים. היא גם מאמינה שהמקרה הזה נפל עליה מהתערבות אלוהית.

״אני אף פעם לא סוחבת עליי מזומן״, היא אמרה: ״כשהגעתי לקופה באותו יום, התשלום של מצרכי הגנב עמד על קצת מעל 27 דולרים, והיו לי בדיוק 28 דולר בארנק. באותו רגע ידעתי שזו לא אני. זה ישו.״

לא נתווכח עם האמונה או ההגיון שעומד מאחוריה – אבל כן נתייחס לזה לסיפור יפה שמלמד שלפעמים אפשר להגיע לסוף טוב גם במקרים לא נעימים ולצאת עם חיוך על הפנים גם אחרי שניסו לשדוד אותנו.

דרך Huffington Post

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן