מצמרר: מלאך המוות מרחף בשמי העיר

לקראת ליל כל הקדושים מתחילים לקרות דברים ממש מוזרים בארה”ב. בתקופה זו מתעוררים כל היצורים מהסיוטים שלנו ומהלכים או מרחפים בינינו. אך קשה לתאר יצור מפחיד יותר למפגש ממלאך המוות. תושבי העיר לואיסוויל שבארה”ב ראו לאימתם בשמי העיר לא אחר מאשר מלאך המוות.

בווידאו נראה היצור מעורר האימה מרחף נמוך מאוד בשמיים, ורודף אחר עוברי אורח תוך שהוא משמיע קול צעקה דימונית ומאיים לקחת אותם איתו אל קבורת עולמים. היצור בגלימה השחורה נראה בעיקר בפארקים, ובווידאו ניתן לראות המוני אנשים נראים זועקים בחרדה ונסים על נפשותיהם. אי אפשר להאשים אותם.

כמובן שמדובר במתיחה לקראת הלואין, ואף אחת המתיחות המוצלחות ביותר שנעשו השנה לקראת החג. מאחורי המתיחה עומד הקומיקאי ואמן המתיחות הפופולארי טום מייב. בגרסתו המקורית מלאך המוות הוא שלד גבוה שעוטה גלימה שחורה ובידו קלשון, ואומנם גרסתו של מייב היא מוקטנת אך הוא בהחלט עשה את העבודה כהלכה והצליח לגרום לאנשים לכמעט התקף לב.

המתיחה הגאונית הזו נעשתה בעזרת הליקופטר ממנוע בעזרת שלט רחוק, עליו הולבש הגרים ריפר. את הרעש של ההליקופטר הסווו מייב וצוותו, כדי שאנשים לא יבחינו בו עד לרגע שהוא מגיח לפתע ממש מאוריהם. בנוסף ליכולת ריחוף ריאליסטית במיוחד, עיניו של היצור המצמרר אף זוהרות באדום מה שבהחלט מוסיף לאימה. “החלק הכי טוב הוא כשאתה מתגנב מאחורי אנשים”, מסביר מייב, “אנחנו מטיסים אותו כ-60 מטרים באוויר, ואז אנחנו מנחיתים אותו כך שהוא ממש נמצא מאחורי האנשים”. מייב מוסיף שהוא וצוותו ממש נהנים להפחיד אנשים, ואומנם מדובר בפרויקט שדורש השקעה רבה אך זה שווה את זה.

מסתבר שמייב וחבריו הם לא היחידים שנהנים מזה. הווידאו הפך כל כך פופולארי בקרב הצופים ביוטיוב, עד כי הוא צבר 170,000 צפיות תוף 24 שעות בלבד, וכעת מספר הצפיות עומד על 831,853 צפיות, מספר שאף צפוי לעלות. בהחלט הישג מרשים לסרטון שרק עלה לרשת.

תמונת שער: Shutterstock.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן