חסרת מעצורים: לא תאמינו מה ילדה שהשתוללה בציבור עוללה לקשישה הזו

ילדים שמתפרעים בציבור אינם רק בעיה חינוכית ומטרד לסביבתם, אלא גם סכנה של ממש. זאת גילתה ורה שפרד בת ה-86 בדרך הכי קשה שאפשר לתאר. שפרד בדיוק ערכה קניות במרכז הקניות Trader Joe’s בסנטה קרוז, קליפורניה, כשמשום מקום הגיעה בריצה ילדה, נתקלה בברכיה של שפרד והפילה אותה על הריצפה. בעוד שפרד מתפתלת מכאבים על הריצפה, היא ראתה את ידה של האימא של הילדה וחשבה שמוגשת כדי לעזור לה, אך להפתעתה האם תפסה ביד בתה ואמר לה “בואי נסתלק מכאן”.

בתה של שפרד, מארי רוז, הזדעזע מהתגובה המחרידה של האם, שלא רק שלא השגיחה על בתה ואיפשרה לה להתפרע, אלא גם לא עזרה לאמה, לא לקחה אחריות על המקרה ונמלטה מהמקום. מארי רוז החליטה לכתוב מכתב לעיתון Santa Cruz Sentinel, בתקווה שאולי יגיע לעיניה של האם. זה מה שכתבה במכתבה:

“לאישה שלה שני ילדים אשר עזבה את טריידר ג’ו בשעות אחר הצהריים ביום רביעי לאחר שבתה הפילה ארצה את אמי בת ה-86 כשהיא רצה ללא מעצורים:

מאחר שלא טרחת להישאר בסביבה, חשבתי שאולי תרצי לדעת מה קרה. אמי הובהלה לחדר מיון כשהיא סובלת מכאבי תופת. היא עברה ניתוח להחלפה של חלק מהירך שלה, והיא עומדת בפני תהליך ארוך של שיקום, אי נוחות והוצאות מרובות. זה לא היה צריך לקרות. הבת שלך יצאה משליטה במקום ציבורי, כשהיא מסכנת אחרים ואת עצמה.

המשטרה טוענת שזה אינו פשעה אך אני חולקת עליהם. מה לימדת את ביתך על אחריות, בכך שנמלטתן מזירת האירוע מבלי לבדוק אם הקורבן בסדר, או לכל הפחות, להתנצל? האם אנו צפוים לתאונת פגע וברח בהמשך?”.

המכתב של מארי רוז. דרך santacruzsentinel.com

החיים של שפרד הפכו לסיוט מאז התקרית. היא כבר הספיקה לעבור את הניתוח ולהשתחרר מבית החולים, ואושפזה במכון לשיקום. אך היא החלה לסבול מבעיות בליבה ונאלצה לחזור לבית החולים. היא כעת שבה למכון השיקום ועוברת תהליך מפרך של פיזיותרפיה. היא אף תאלץ להשתמש בהליכון לאחר שתשוחרר.

עד לתקרית הזו שפרד הייתה אישה פעילה ועצמאית. היא התגוררה ביחידת דיור נפרדת בבית אבות וניהלה את חייה לחלוטין ללא סיוע. אך כעת היא מודאגת שאולי לא תוכל לשוב ולהתנהל בעצמאיות כפי שעשתה עד כה.

דרך: Shutterstock.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן