ריאליטי חדש בבריטניה: סקס מול המצלמה

הנה רעיון: מכיוון שצופי טלוויזיה רבים שלא אוהבים ריאליטי טוענים, וחצי בצדק, שמדובר במוצר טלוויזיוני פורנוגרפי – אז למה לא להכניס לפורנוגרפיה הזאת גם סקס? אם כבר אז כבר.

תוכנית ריאליטי חדשה בערוץ 4 הבריטי מזמינה זוגות לקיים יחסי מין מלאים בתוך קופסא חצי שקופה, אל מול מצלמות וחבר שופטים. בסוף האקט, הזוג יקבל ביקורת מהשופטים המכובדים על הביצועים שלו, כדי שאלה יוכלו להשתפר בפעמים הבאות (כנראה כבר לא מול המצלמות, אבל אף פעם אי אפשר לדעת).

האמת? זה לא כל כך גרוע כמו שזה נשמע. בערוץ 4 מסבירים שהם מתמקדים העונה ב”סקס אמיתי”, זאת במטרה להלחם בדימוי הסקס כפי שהוא מופיע בסרטי פורנו. המטרה היא להביא זוגות אמיתיים ולצפות בהם מקיימים יחסי מין אמיתיים – זאת כדי שנדע מה זה בדיוק סקס “בריא”, ולא נשאף לשחזר סצנות משפילות מסרטי פורנו, שהקשר בינן לאהבה מקרי בהחלט.

Sex Box היא תוכנית שנועדה לעורר שיח פתוח ובוגר על סקס – דבר שאנחנו מרגישים שממש מתעלמים ממנו בתוכניות המיינסטרים כיום”, אמר ראש הערוץ, ראלף לי.

המטרה טובה, אבל כמו כל דבר עם מטרה טובה, מדובר בתוכנית שתרים לא מעט גבות. אולי בצדק. יחסי מין אמורים להיות זוגיים, אינטימיים – ובעוד ראשי הערוץ מבטיחים שהזוגות המשתתפים הם נורמטיביים לגמרי, לא ברור איזה סוג של אנשים נורמטיביים מוכנים לשתף את חדר המיטות שלהם עם כל בריטניה.

דרך האינדפנדנט | תמונה דרך Channel 4

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן