סנדלי הג’ינס הישראלים עולים לקיקסטארטר במטרה להפוך לדבר החם הבא

אמנם, עונת המכירות עבור הסנדלים כמעט מאחורינו, לפחות עד הקיץ הבא, אבל במקרים מסויימים שווה לעשות גם שופינג מחוץ לעונה. מעצבת האופנה הישראלית דניאל כץ עיצבה סנדלי ג’ינס שזכו לפופולריות רבה בשלל מגזיני ואתרי אופנה.

כעת, מנסה דניאל להפוך את הסנדלים למוצר אופנתי בייצור המוני – בעזרת קיקסטארטר. המעצבת העלתה קמפיין מימון-המון, בו היא מקווה לגייס 20,000 דולרים שיעזרו לה להתחיל לייצר את הסנדלים בכמויות מסחריות. עד כה גייס הקמפיין יותר מ-4,400 דולרים.

את הרעיון לסנדלים קיבלה דניאל כשפתחה יום אחד את הארון שלה, וגילתה שם מכנסי ג’ינס ישנים ואהובים. היא החליטה למחזר אותם, ויצרה את הזוג הראשון של הסנדלים בעבודת יד. מאז, כאמור, קבלו הסנדלים חיים משלהם, הופיעו בטלוויזיה וכיום הם בדרכם להפוך להרבה יותר מגחמה עיצובית חד-פעמית.

אם בא לכם / לכן לשדרג את ארון הנעליים ועל הדרך לעזור למעצבת ישראלית צעירה – אפשר לעשות את זה בקלות. זוג סנדלים יעלה לכם החל מ-65 דולרים (לא כולל משלוח), כאשר מחיר השוק המשוער יעמוד על 159 דולרים כאשר הסנדלים ייצאו לחנויות. מועד המשלוח המשוער הוא חודש דצמבר – הרבה לפני שהקיץ יגיע אלינו שוב.

תודה לדניאל!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן