המקרה המוזר של “רוח הרפאים” שפרצה לחנות משקאות ולא גנבה דבר

נראה שאנשים בארה”ב מתחילים להשתגע לקראת “ליל כל הקדושים”, ומבצעים מגוון רחב של מתיחות שנראות כמו נעשו תחת השפעת סמים קשים. כבר שמענו על מקרי פריצות משונים ועל “תיעודים” של רוחות רפאים, אבל שילוב של שניהם ביחד? טוב זה כבר מעשה ידיו של רוח חולני במיוחד.

שוטרים הוזעקו לחנות משקאות באניסטון, אלבמה בעקבות אירוע מוזר במיוחד. מסתבר שאירעה פריצה לחנות המשקאות בידי אדם מחופש לרוח רפאים. השוטרים בדקו את ההקלטה במצלמות המעקב של החנות ונדהמו לגלות את “רוח הרפאים” משוטטת בחנות הלוך ושוב מספר פעמים, אך לא לוקחת דבר.

“זו בטח מתיחה של ליל כל הקדושים”, אמר אחד הלקוחות של החנות “לאנשים אין הרבה מה לעשות, אז הם יוצאים לחגוג. הוא בטח היה על לסמים”. במשטרת אניסטון מעריכים שאותו אדם מחופש לרוח הוא זה שניסה לפרוץ לבר בדרום גאדסן שבוע קודם לכן, שכן הלבוש שלו זהה.

למרות שהפורץ לא לקח דבר, משטרת אניסטון לוקחת את הנושא במלוא הרצינות, ואם הפורץ ייתפס הוא עלול להיות מואשם בפריצה מדרגה שלישית. יחד עם זאת המשטרה כן גילתה מעט חוש הומור, ופרסמה בדף הפייסבוק שלה את הסרטון של הרוח ותחתיה בהודעה הבאה: “אנחנו מבינים שליל כל הקדושים מתקרב, אבל רוח רפאים שפורצת לחנות משקאות? באמת? ככל הנראה כן…לכל מי שיש מידע על העבריין מעולם הרוחות, אנא צרו איתנו קשר. אבל שלחו לנו מייל או התקשרו אלינו, שימוש במדיום כדי ליצור איתנו קשר לא יעבוד”.

תמונות שער: .shutterstock.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן