חדש: דילים לחופשות בחו”ל לבובות הפרווה שלכם

קשה להאמין, אך ביפן הוקמה סוכנות נסיעות בשם Unagi Travel, שמיועדת לבובות פרווה בלבד. הסוכנות מציעה חבילות נסיעה לבובות פרווה במחירים “נוחים” ביחס למחיר טיסה לאדם, והטסת בובת פרווה תעלה לכם בין 70.50 ₪ ל193.90 ₪ “בלבד”. הטיסות מיועדות לבובות פרווה מכל העולם המעוניינות לסייר ביפן, ארה”ב או באירופה, יש אפשרות לרכוש לבובות טיול קבוצתי או ביחידים וכן לבחור יעדים רצויים. הטסת בובות הפרווה כוללת כמובן תמונות שהבובות יצלמו ביעדים בהן יבקרו, בין אם זה בטיסה, בשעת טיול, במסעדה או בכל מקום אחר. לאחר הטיול הבובות מוחזרות לבעליהם יחד עם כמות מספקת של תמונות ועם בובת פרווה מרוצה במיוחד.

כן, זה אמיתי לחלוטין, סוכנות הנסיעות היפנית אף הוציאה סרטון הסברה לטיסות שלה (מופיע למעלה), ולהראות לנו שגם בובות פרווה זקוקות מדי פעם לחופשה. בסרטון רואים דובון פרווה חמוד מלונדון שפשוט מרגיש שחוק מישיבה ממושכת על המדף בבית בבעליו, וזקוק נואשות לחופשה. הוא פונה לסוכנות הנסיעות שמגשימה את חלומו ונופש ברחבי יפן. דובון הפרווה חוזר מאושר מן החופשה ורק מחכה לנופש הבא.

דרך: kotaku.com.au

זה נשמע הזוי לחלוטין, ממש קשה להאמין שאנשים מוכנים לשלם כסף כדי שיטיסו את בובות הפרווה שלהם. אחרי הכול, מדובר בעצמים דוממים, חמודים ומקסימים ככל שיהיו הם לא יכולים להנות מהחופשה באמת. כמובן שמעל הכול ישנו המרכיב הכלכלי, למי באמת יש כסף לבזבז על הטסת בובות פרווה בשביל הכיף. ונניח שהתברכנו בהררי כסף, לא עדיף כבר לטוס בעצמנו, עם או בלי בובות הפרווה שלנו?

דרך: unagi-travel.net

מוזר ככל שזה יהיה, למוצר הזה כנראה יש קונים. מסתבר שמאחורי הגימיק הזה גם יש איזשהו היגיון, למרות שיש לו אלטרנטיבות חינמיות לחלוטין. הטיסות הללו מיועדות עבור אנשים שאינם יכולים לטוס, למשל בשל מחלות שמרתקות אותם לביתם. עבורם הטסת בובות הפרווה הוא פתרון מצוין, זה גורם להם להרגיש שהם נמצאים במקומות בהן נמצאות בובות הפרווה שלהם. סוגנות זו קיימת כבר שלוש שנים, ועד כה הוטסו בה 200 בובות פרווה מלקוחות שונים, רובם הפכו ללקוחות קבועים של הסוכנות. המטרה של הטסת הבובות היא כמובן לחוות חוויות באמצעות בובות הפרווה שלהם, וגם לעודד אותם ולתת להם מוטיבציה להחלים ולהגשים את חלומם לטוס בעצמם ולטייל בעולם.

דרך: kotaku.com.au

הרעיון עצמו חמוד במיוחד ומוקד המשיכה שלו הוא כאמור התמונות ש”מצלמות” הבובות בעת חופשתן בחו”ל, והמטרה עצמה נראת נעלה במיוחד. לצד זאת, קשה שלא לחוש שהסוכנות מנצלת את לקוחותיה החולים וסוחטת את כספם לחינם. הרי אותה תוצאה בדיוק אפשר להשיג בחינם באמצעות תוכנות עריכה כמו הפוטושופ.

כל שנותר כעת הוא לאחל לאותם חולים שיגשימו את חלומם לטייל בעולם, עם או בלי בובות הפרווה שלהם. מי יודע, אולי הטסת הובובות באמת עוזרת להם ומעודדת אותם להחלים.

 

דרך: kotaku.com.au, UnagiTravel

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן