הארנק הזה יכול לברוח מגנבים או מבעליו

הו יפן. ארץ השמש העולה. מדינת ההמצאות המוזרות ביותר בתולדות האנושות, שגורמות לנו לתהות מה שמים לחלק מהיפנים באוכל בשביל שהם ייצאו כל כך ביזאריים.

הנה למשל “הארנק החי” – המצאה חדשה, שהיא סוג של ארנק חכם על גלגלים. המטרה המוצהרת של הארנק הזה היא לחסוך לכם כסף. אם הארנק “יראה” שאתם מתקרבים אליו במטרה להוציא ממנו שטרות, הוא יברח מכם.

אם תצליחו לתפוס אותו, הוא יצעק “הצילו!” כשתפתחו אותו. אם גם זה לא יעזור הוא ישלח הודעת טקסט לאמא שלכם (!) וילשין על מסע הבזבוזים האסור.

אפשרות נוספת של הארנק היא דווקא מצב שמעודד הוצאות כספיות. במצב זה הארנק יטייל על השולחן לכיוונכם, ישמיע לכם מוזיקה מרגיעה של בטהובן ויקריא לכם בקול רם את רשימת המוצרים הפופולריים ביותר באמזון.

כן. לא ברור כל כך אם מדובר בקונספט בלבד, או שמא במוצר אמיתי שמיועד לשיווק המוני. גם לא כל כך ברור אם היוצרים מבינים שמדובר בעסק די מצחיק ומייעדים אותו כמעין מוצר הומוריסטי, או שאולי הם רציניים מאוד בכוונות שלהם ליצור ארנק חכם.

מה שבטוח הוא שעל האפשרות הכי מגניבה היוצרים עדיין לא חשבו: למה אין מצב בריחה מגנבים, בו הארנק יכול לזהות כשאנשים זרים מנסים לקחת אותו וז מתחיל לצעוק ובורח בחזרה לבעלים החוקיים שלו?

אולי בגירסה 2.0.

דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן