פתקים פסיביים אגרסביים שהשאירו אנשים בעבודה

כמה פעמים צריך להגיד לכם להשאיר את תא השירותים נקי? כללי ההתנהגות במקום העבודה ידועים לכולם אך מופרים כל הזמן וכך צבע הפתקים שנתלה, בוהק, זוהר ומודגש ככל שיהיה – לא יעזור להמוני העובדים לשים לב לזה כשהם מטנפים, מציקים למגרסה, או רחמנא ליצלן – מניחים את החלב בצורה עקומה במקרר (תוך סיכון פותחי דלת המקרר).

אספנו כמה פתקים מיואשים, אך עם זאת בלתי נראים עד כאב, של עובדים שפשוט נמאס להם. אז תעשו טובה ותקשיבו להם.

1. אל תציקו למגרסה

הכלל הראשון ואולי החשוב מכולם הוא לא להסתבך עם המגרסה. אחת הסיבות הפופולריות לתקיעת מגרסות היא המחשבה שהפעולה דורשת יותר מלהכניס את הדף פנימה. הסיבה השניה, אגב, היא להכניס יותר מדי דפים.

2. אל תבלגנו לי את הארון

לפעמים לא די באיומים. צריך להיות רציני ולשתול פראנויות בליבם של הסוררים. כה הגדיל לעשות סמנכ”ל טכנולוגיות אי שם (הפרטים שמורים במערכת).

3. שמרו על יציבות החלב במקרר

שמעו, בכל בוקר מגיעים לפה המון אנשים ששותים יותר מדי חלב עם הקפה שלהם ואם זה נשפך, וזה מסריח, כי זה חלב.

מתוך ‎‎פולניה זה כאן


מתוך ‎‎פולניה זה כאן

תודה לאלינה

4. אם קר לכם (לכן), תתלבשו

אני מתנצלת מראש בפני כל חברותי הקפואות באשר הן בטרם אציג את תיאוריית האקלים המשרדי שלי: אם נצא מנקודת הנחה שאלו שחם להם יכולים להתפשט רק עד רמה מסוימת שלא תיחשב כהטרדה מינית במקום העבודה – הרי שהמסקנה ברורה – האנשים שקר להם צריכים ללבוש משהו. סורי. כך תסבירו למה עזבתם את העבודה הקודמת מבלי ללכלך על ההוא שהקפיא אתכם עם המזגן.

כה אמר מקסים ברן פורמן:

5. אל תחריבו את השירותים

טינופת בשירותים היא עובדה כואבת וידועה בכל מקום עבודה (כן, אני מרשה לעצמי לעשות הכללות, ראיתי דברים). לא משנה כמה אנשי ניקיון יופקדו על שלום החדר הזה, תמיד, ובעיקר בין השעות 14:00 ל-16:00 שבאופן לא מקרי הן השעות שאחרי האוכל, הכניסה לשם דורשת חשיבה אחראית ושקלול נתונים: מצב השירותים לשעה זו ביחס למצב השלפוחית.

אלון ראובני סיפק לנו דוגמא לשלט באחת החברות בארץ, אך מנוסח באנגלית ועיקרו: כללי אדיבות בשירותים.

עוד בחורה חביבה שלחה לנו שלט שכולו הסחת דעת אחת גדולה ובעיקר, מנסה לבוא בטוב: בואו נחשוב שוקולד, בואו נחשוב חתולים (שידועים כחיה נקייה מאוד) ו… ונקו אחריכן!

מתוך ‎‎פולניה זה כאן

מתוך ‎‎פולניה זה כאן

מתוך ‎‎פולניה זה כאן

ועוד קצת על ניקיון כללי – שתי סטודנטיות שהושפעו מתיאוריה לפיה אנשים מתייחסים יותר ברצינות כאשר בשלט מופיעות זוג עיניים שצופות בך, החליטו לקחת את הרעיון צעד קדימה ולשפוך הכל.

עוד פתקים שנכתבו בייאוש מרחבי הרשת:

אנשים הם אנשים, גם אם הם גרים בחוצלארץ. הנה כמה דוגמאות שממחישות כמה הדברים שמרגיזים אותנו בעבודה הינם אוניברסליים וצפויים. בקיצור, אין חדש תחת השמש, אז חבל על העצבים שלכם.

“לאדם שאכל לי את ארוחת הצהריים: אל תתייחס לפצעים שיופיעו לך בפה. זה כנראה שום דבר…”

מקור

“נא לא לנקוש על הזכוכית. מתכנתים נבהלים בקלות ועשויים לפרוץ בבכי. אלים. כדי להימנע מתקרית כזו, יש להיכנס לחדר לאט בשילוב שירת ‘אווה מריה'”.

 

מקור

“לידיעתכם: למי שגנב את בקבוק המים שלי – היו בו תוספי האסטרוגן שלי. תיהנו (: “

מקור

ואם תמיד תהיתם מי הם אותם גנבי אוכל במשרד, הנה תגובה מאחד חצוף במיוחד: “טרנד חדש ומשונה במשרד – אנשים כותבים את השם שלהם על האוכל במקרר החברה. היום אכלתי סנדוויץ’ טונה בשם קווין.”

מקור

תמונת שער: imgflip.com

מאת: נטלי ריער, מנהלת תוכן – עבודה וקריירה ב-AllJobs

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן