נכה מצא פתק זועם על מכוניתו כי חנה בחניית נכים

מאט מיילסטיד בן ה-36 משותק בשתי רגליו ובשתי כפות ידיו. הוא מתנייד בעזרת כיסא גלגלים, ומנסה לא לגרום למצב הגופני שלו להכניע אותו ולעשות פעילות גופנית. לפני מספר ימים, כשחזר ממשחק רוגבי בכיסא-גלגלים בו השתתף, הוא נדהם לגלות שעל שמשת הרכב שלו חיכה לו פתק זועם.

מיילסטיד החנה את האוטו שלו, כרגיל, בחניית הנכים של מועדכון הימק”א המקומי. למרות שבתוך הרכב מוצגת תעודת נכה, מי שהשאיר את הפתק היה בטוח שמיילסטיד תפס את החניה שלא כדין – כנראה בגלל שהרכב המדובר הוא BMW נוצץ. זה מה שהיה כתוב שם:

הייתי רוצה לראות את כיסא הגלגלים שלך! אני מניח שאתה גבר בן 25-25 שנים, אתלט שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת. אבל אולי אני טועה.

צילום מסך דרך wood8 tv

מיילסטיד לא ממש הבין למה מי שהשאיר את הפתק חשב שהוא סתם חנה בחניית נכים כדי להיות קרוב יותר לכניסה למועדון. אישתו, שקראה גם היא את הפתק, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה מכתב חוזר למשאיר הפתק האנונימי:

היית קרוב בכל הנוגע לגיל. הוא בן 36 והוא באמת אתלט עם משרה מלאה. הוא גם לא מסוגל להזיז את רגליו או את האצבעות בידיים שלו. אין לו אחיזה.

אז, אם אתה מוכן לתת לו את הידיים והרגליים המתפקדות שלך לשארית חייך בתמורה ל-BMW בת שש וחניית נכים, אני די בטוחה שהוא יסכים להחליף איתך.

למה אתה כל כך מלא בטחון שאדם נכה לא יכול להיות גם איש חרוץ שמצליח בעבודה שלו ויכול להרשות לעצמו אוטו יוקרתי?

מה שבאמת מרגיז את אישתו של מיילסטיד היא העובדה שמי שהשאיר את הפתק וודאי לא התכוון לפגוע, וחשב שהוא עושה מעשה טוב. “זה די אירוני, הוא בסך הכל ניסה לתקן מה שנראה לו כעוולה”, היא אמרה.

זו כנראה הבעיה עם להטיל האשמה בלי לבדוק את העובודת. האזרח, שראה עצמו כשומרוני טוב, הצליח לפגוע בנכה ומשפחתו. התקווה של בני המשפחה היא כי הפצת הסיפור ברשתות החברתיות וברשתות הטלוויזיה המקומיות יגרום לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם ממהרים להאשים ולהוציא זעם.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן