כך נשמעת בריטני ספירס ללא עריכה, זמרות רקע ומוזיקה

ביקורות על בריטני ספירס היו מאז החלה הקריירה שלה כ”זמרת” פופ. מה לא אמרו עליה? שהיא לובשת מעט מדי בגדים, שהמוזיקה שלה איומה, שהיא לא באמת שרה בהופעות שלה אלא עושה “ליפ-סינקינג” ושהיא לא באמת יודעת לשיר. לפי ההקלטה למעלה מסתבר שלפחות לגבי יכולות השירה של בריטני המבקרים צדקו.

ממש לאחרונה פירסם האפינגטון פוסט הקלטה מסיבוב ההופעות של ספירס משנת 2001, אשר במקור עלתה לרשת עוד ב-2009. אבל לא מדובר בסתם עוד הקלטה של ספירס, אלא בהקלטה אשר בה בודדו את הקול שלה מזמרות הרקע ומהמוזיקה.

אם זה לא מספיק גרוע, הקול של ספירס לא עבר עריכה, כפי שנהוג לעשות עבורה. התוצאות מחרידות במיוחד, אפילו יותר מחריקת ציפורניים על גבי לוח או קיר.

britney spears xfactor

דרך: .businessinsider.com

אז נכון, לא באמת ציפינו מספירס לשיר בהופעות שלה, אלא רק לעשות כאילו. ונכון, קשה לשיר תוך כדי ריקוד והתרוצצות על הבמה. אבל עדיין, אי אפשר שלא להזדעזע מן ההקלטה הזו, שנשמעת כאילו בקעה לא מגרונה של ספירס אלא מגרונו של ראם צרוד בשעת חיזור. עם יד על הלב, אם לא היינו יודעים שזו בריטני ספירס האם באמת היינו חושבים שזו אחת הזמרות המפורסמות בעולם או מתמודדת ממש גרועה באמריקן איידול?

סביר להניח שההקלטה הזו לא עושה הנחות לספירס, וגם היא יכולה להישמע הרבה יותר טוב. לטובתה, נקווה מאוד שכן. אם לא, המסקנה הלא מפתיעה היא שעל מנת להיות זמר מצליח היום לא צריך קול, פשוט צריך אריזה יפה, תוכנות העריכה כבר יעשו את השאר.

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן