ביום חמישי הקרוב: סרט בבית קולנוע יעלה 10 שקלים בלבד

לצאת לקולנוע הפך כבר מזמן לנטל כלכלי מכביד. כשכרטיס לסרט מתקרב ל-40 שקלים לא כולל הפופוקרן, צריך לחשוב פעמיים לפני שיוצאים מהבית, וברור למה רובנו מעדיפים בסופו של דבר לחכות שהסרט שאנחנו רוצים לראות יגיע ל-VOD.

ביום חמישי (24.10) יחול בישראל “יום הקולנוע” – יוזמה מבורכת בה משתתפות כל רשתות הקולנוע הגדולות בארץ. ביום הזה כרטיס לסרט יעלה עשרה שקלים בלבד, או 14 ש”ח לסרטי תלת-ממד. כל סרט, בכל שעה, כל היום. לא תלכו?

בתי הקולנוע המשתתפים ביום המיוחד הזה כוללים את רב-חן, יס פלאנט, סינמה סיטי, לב וגלובוס – ככה שאלא אם כן בית הקולנוע שליד ביתכם שייך לאדם פרטי – רוב הסיכויים שתוכלו להנות מההנחה ולצאת לבילוי בזיל הזול.

הבעיה הפוטנציאלית היחידה היא העומס הצפוי על האולמות, ולכן נמליץ לכם להצטייד בכרטיסים מראש ולהגיע לבית הקולנוע זמן רב לפני תחילת ההקרנה כדי שתוכלו למצוא חנייה בראש שקט. אנחנו מבטיחים שברגע שהחושך יירד והסרט יתחיל תשכחו מכל ההמולה מסביב.

אם אתם רוצים לנצל את יום הקולנוע, אנחנו יכולים להמליץ לכם על “בית לחם” הישראלי, שעושה גלים בתעשיית הקולנוע המקומית ובצדק. אם כבר נותנים לכם לראות סרט כל כך בזול – למה לא לתמוך בעשייה קולנועית ישראלית תוך כדי?

דרך עין הדג

תמונה: zeevveez CC-BY-2.0

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן