9 תמונות קלישאתיות שחייבים להפסיק לפרסם באינסטגרם

אינסטגרם הושקה לפני שלוש שנים בלבד, ובזמן הקצר הזה היא זכתה לפופולריות אדירה והפכה לאחת הרשתות החברתיות מבוססות התמונות המובילה ביותר. עם יותר מ-150 מיליון משתמשים, וכ-40 מיליון תמונות שמועלות מידי יום, אי אפשר שלא להיתקל בתמונות שכבר הפכו לקלישאה.

הבעיה היא שתמונות קלישאתיות משעממות ומעצבנות את העוקבים שלכם. כשמעלים תמונה לאינסטגרם אסור לשכוח שמדובר ברשת חברתית לכל דבר, והמרחק בין להיות מגניב או סחי הוא תמיד של סטטוס מיותר אחד. אם אתם רוצים להימנע מבנאליות ויזואלית, חשוב להיות רגישים לפיד שלכם. תוכלו לעשות זאת על ידי הימנעות מ-10 התמונות הקלישאתיות הבאות.

1. פורנו אוכל

לפי כמות צילומי האוכל באינסטגרם אפשר לחשוב שמשתמשי אינסטגרם עסוקים בבליסה מסביב לשעון (מה, לא?). הבעיה הכי גדולה בצילומים האלה: כשהם טובים הם פורנו של אוכל: אפשר להסתכל אבל לא לגעת, טיזינג ותו לא. כשהם גרועים הם נראים כמו עיסה לא ברורה ודוחה במיוחד. מומלץ בחום להימנע מלצלם את האוכל שלכם, אלא אם כן אתם מתכוונים לחלוק אותו עם שאר העוקבים שלכם. ואם הוא מגעיל, חסכו מאיתנו את המראות הקשים.

Amateur Food Porn Has Got To Stop

2. ציפורניים

הבעיה עם צילומי ציפורניים היא שהם מעניינים לנו את קצה הזרת. אלא אם כן תציעו עיצוב מדהים ואיכות צילום טובה, מומלץ לוותר. אם אתן בכל זאת מתעקשות לצלם את הציפורניים שלכן דאגו שהעיצוב יהיה יצירתי.

 

3. צילומי ילדות

ילדים זה דבר נפלא, בעיקר אם הם שלכם. אפילו צילום אחד הוא יותר מדי. צילומי ילדות לא מעניינים אף אחד, אולי חוץ מההורים שלכם וגם זה בספק. למרבה הצער אנשים לא מסתפקים בתמונה אחת, אלא מעלים את כל האלבום המשפחתי. אנא שימרו את תמונות הילדות למשפחה וחברים. אלא אם כן אתם סלבז לאף אחד לא אכפת איך נראיתם כשהייתם ילדים.

 

4. שקיעה וזריחה

היום כבר אין צורך להביט החוצה כדי לחזות בשקיעה/זריחה, מספיק להיכנס לאינסטגרם. מדובר באחת הקלישאות המעצבנות ביותר, יש מאות תמונות כאלה ולמרות שבמציאות מדובר במחזה מדהים ורב-גוני, באינסטגרם מרבית התמונות הן ללא עומק או יופי. איכות הצילום הירודה והשימוש המוגזם בעריכה תורמים לכך רבות, לצד זוויות צילום שגרתיות או סתם לא מוצלחות.

צילום טוב של זריחה:

דרך: _maraaaaaaaaa_

 

5. צילום של העיניים או עין אחת שלכם

צילום של עיניים הוא מחזה שמכאיב בעיניים. למה לצלם רק את העיניים מלכתחילה, אתם רוצים שהעוקבים יערכו לכם בדיקת ראיה חינם? גם אם אתם חושבים שהעיניים שלכם מדהימות, לצלם אותן זה משעמם, מעצבן ונרקיסיסטי. מרבית תמונות העיניים אינן אמנותיות ורואים בהן לכלוך בזוויות העין, איפור מרוח ושקים שחורים תחת העין. אלא אם כן אתם אופטומטריסטים, ותרו על הרעיון.

דרך: eyespost

 

6. צילום של הקפה שלכם

בדומה לצילומי אוכל, בכך שאתם מצלמים את הקפה שלכם אתם עושים לעוקבים שלכם טיזינג, מראים להם משהו טעים שהם לא יוכלו לקבל. זה במקרה של קפה שנראה טוב, אבל בחלק מהתמונות הקפה נראה כמו מי ביוב וזה לא כל כך נעים לצפייה. אגב אתם גם לפעמים פשוט עושים פרסומת חינם לבית הקפה.

תמונות קפה טעים- נא לשמור לעצמכם:

דרך: borisgriffiths_

 

7. ציטוטים מעוררי השראה

ברוב המקרים בציטוטים האלו אין היגיון והם מטופשים במיוחד או קלישאתיים. רובם נראים כמו שיבוש עילג, עד לבליל הזוי לחלוטין שאף אחד לא יודע לגביו מה הייתה כוונת המשורר, אבל לאף אחד לא נעים להגיד אז כולם משתפים אותו או מלייקקים בלי הכרה. איך אמר שייקספיר, סייג לחוכמה דממה בפיד.

דרך:kcacoapp

 

8. טיפות גשם על חלוני

אולי אתם חושבים שאם לא תצלמו טיפות גשם לא נדע לקחת מטריה, אבל גם לנו יש חלונות ואנחנו יכולים להציץ דרכם ולראות בעצמנו, או לפתוח את האינטרנט ולראות סטאטוס בפייסבוק שמכריז על בוא הגשם. חוץ מזה, מדובר בתמונות הכי סתמיות, מלנכוליות ולחלוטין לא מעוררות עניין או השראה. הן נראות כמו תמונות שצולמו בטעות.

דרך: f_roque

 

9. Selfie מול מראת חדר האמבטיה עם/בלי שפתי ברווז

הפנימו היטב: selfie טוב הוא כזה שנשאר באייפון/סמארטפון שלכם. הימנעו לחלוטין מלהעלות selfie של עצמכם. זה מרגיז, משעמם ומשדר אגוצנטריות. קיים משפט ידוע על פיו אנשים מעניינים הם אנשים מתעניינים. אם אתם רוצים לעניין את העוקבים שלכם גלו עניין בסביבה שלכם, צלמו אנשים אחרים, בעלי חיים, טבע. אל תנסו להראות שאתם נראים טוב, הראו שאתם טובים.

ראו גם: 15 צילומים עצמיים מצחיקים במיוחד (תמונות)

אפילו אם אתם סלבז,selfies הם ממש מרגיזים:

דרך: drakeisugly

דרך: mileycyrus

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן