תקיפה מינית לכאורה תועדה בזמן אמת בטוויטר ואינסטגרם

פעילות מינית נמרצת בין שני שיכורים באמצע הרחוב בעיר אתונה שבאוהיו תועדה על ידי העוברים והשבים ופורסמה בזמן אמת בטוויטר ובאינסטגרם. יום לאחר המקרה, הופיעה הבחורה שתועדה בתחנת המשטרה המקומית וטענה שנאנסה.

העובדות היבשות הן כאלה: במהלך סוף השבוע, גבר ואישה עמדו באמצע הרחוב. האישה היתה שעונה על חלון הראווה של סניף בנק מקומי, והגבר רכן תחתיה וביצע בה מין אוראלי. עוברים ושבים שעברו במקום העידו שהשניים נראו שיכורים מאוד, ושהאישה ככל הנראה לא הראתה סימני התנגדות.

“חבר שלי ואני הלכנו ברחוב קורט”, אמר וואנס בלנק, סטודנט שעבר במקום: “ראינו אותם בבנק צ’ייס. היו שם הרבה אנשים. אני יודע שהשמועות אומרות שהיו רק עשרה, אבל היו הרבה יותר מעשרה… 20, אולי 30 אנשים עמדו מסביב והסתכלו. זה פשוט נראה מקום מוזר. היה ברור שגם הגבר וגם האישה היו מאוד מאוד שתויים”.

בזמן המעשה חלק מהאנשים ברחוב קראו לשניים לחדול ממעשיהם. על פי העדויות, האישה עצמה לא הגיבה, בעוד האיש הפסיק בשלב מסויים את מעשיו, פנה לכיוון אחד מאלה שצעקו לכיוונו להפסיק ואמר לו: “אני זונה גדולה, אתה יודע את זה”.

“אני מניח שמה שהרגיע את כל האנשים היה שהבחורה לא אמרה לו לעצור”, אמר בלנק: “היא לא נאבקה ולא ביקשה עזרה. היא הניחה את ידה על החלק האחורי של ראשו. זה נראה כאילו היא נהנית מזה, ולכן אני מניח כולם חשבו שלא מדובר בתקיפה או אונס”.

ציוץ שהועלה בזמן התקיפה. לא מדבר על אונס

בשלב מסויים שניים מהעוברים והשבים החליטו לנסות להפסיק את הפעילות המינית שמולם בכוח – ותקפו את האיש. בלנק מעיד שהוא ראה את הזוג מעט מאוחר יותר הולכים ביחד, כשהפרצוף של הגבר מלא בדם. “שאלנו אותו אם הוא בסדר והוא אמר שכן. אז שניהם נכנסו לבניין דירות וזו היתה הפעם האחרונה שראיתי אותם. שניהם נכנסו לאותו בניין”.

הבחורה, כאמור, התלוננה למחרת על אונס, ולחוקרי המשטרה שחוקרים את המקרה יש לא מעט עדויות: כמו שיותר ויותר אנשים עושים היום כשהם רואים משהו יוצא דופן ברחוב – לא מעט מהעובדים והשבים צילמו את המקרה בעזרת המכשירים הסלולריים שלהם, והחוקרים בהחלט בוחנים את קטעי הוידאו כדי לקבוע מה בדיוק קרה שם.

צילום מסך: דרך BuzzFeed

מרתה קומפטון, מי שמנהלת את משרד הסטנדרטים הקהילתיים באוניברסיטה שבעיר (הנפגעת היא ככל הנראה סטודנטית. עדיין לא יודע אם גם התוקף הוא כזה) סיפרה שהיא הוטרדה מאוד מההתנהגות ברשת החברתית בזמן ואחרי המקרה. “ראיתי דוגמאות אמיתיות לגמרי להאשמת הקורבן”, היא אמרה.

מנהל המשטרה המקומי, אנדרו פאוורס, סיפר גם הוא שהוא דואג ממצב בו אנשים עומדים בסמוך לפעילות כזאת ומצלמים במקום לעצור אותה. “מה שבאמת מטריד הן ההשלכות החברתיות. מה זה אומר שיש מישהו שפשוט עמד שם והסתכל על זה קורה, ובחר לצלם את זה עם הטלפון שלו במקום לנסות להתערב או לעזור לקורבן”, הוא אמר.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן