סרט האימה ההגיוני הראשון בו אף אחד לא נהרג והדמויות חכמות

היוצר המוכשר של The Matrix Retold by Mom ו-Mario Bros Indie Film Trailer עושה זאת שוב. ג’ואי ניקולוסי יצר טריילר פיקטיבי נוסף שהוא דווקא רעיון לא רע לסרט אימה אמיתי. הוליווד, את רושמת?

ניקולוסי, במאי סרטים מאוסטין טקסס, ידוע ביכולתו הבלתי נלאת להכין טריילרים פארודיים על סרטים פופולאריים ודמויות אייקוניות, ולהציע להם חלופות מעניינות במיוחד. לרוב, הטריילרים והסרטונים שהוא יוצר כוללים את הדברים האהובים עליו: סרטי אימה, לגו, מכשפיםף משחקי וידאו ומלחמת הכוכבים.

 

הפעם הוא מציע לנו רעיון מהפכני, סרט האימה הראשון מסוגו בו הדמויות הן חכמות, הגיוניות ואחראיות, ואומרות “לא” להצעות מסוכנות ומטופשות מצד חבריהם. בטריילר הזה, לא נצטרך לצעוק על המסך בכעס “לא, אל תיכנס לשם אידיוט, ברור שהרוצח מתחבא מתחת לכיור/במרתף/בעלית הגג/מאחוריך”, הדמויות האלה יבינו זאת לבד וימנעו מלהיכנס למקומות בהם הסיכוי שהן יסיימו את חייהם הוא 100%.

בהחלט מדובר ברעיון מרענן ומשעשע למדי והלוואי והבמאים והוליווד ייקחו ממנו השראה. הרי מה שווה סרט אימה שבו אנו יודעים לומר בעל פה מה הולך להתרחש בו עוד לפני שראינו אותו, ולא כי אנו חוזי עתידות? לחדש קצת ולארגן שהדמויות כולן יחזרו הביתה בשלום, וכולם יחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה זה יותר מידי לבקש?

סרט מסוג זה הוא גם הפתרון המושלם לכל מי שמפחד בסרטי אימה ולא ישן בלילה לאחר צפייה בהם. דמיינו לעצמכם שאתם הולכים לקולנוע, הסרט מתחיל ועל המסך אתם רואים שני סטודנטים בקולג’ אמריקאי, כמובן שהם יפים וצעירים, מסוג הדמויות שנוטות לסיים את חייהן במהלך סרט האימה האמריקאי הטיפוסי. ואז אתם רואים סטודנטית חיננית שואלת ידיד שלה אם בא לו לקחת את החבר’ה ולישון בבית נטוש ורדוף והיא מבטיחה אף להביא את הוויג’י-בורד שלה, אירוע שלא יכול להיגמר טוב נכון? לא בסרט הזה. הסטודנט החכם והמחושב עונה להפתעה ולהפתעת הצופים: “לא”.

מי היה מאמין, דמויות חכמות בסרט אימה שאומרות לא לסכנה, זה בהחלט משהו שלא ראינו קודם. בשלב אחר בטריילר, זוג חברים יושבים על הספה, האחד אומר לחברו שמצא קלטת מסוכנת, הצעד הבא יהיה שהם צופים בה ומתים נכון? לא הפעם, זוג החברים הנלהבים יוצאים לחצר ומרסקים את הקלטת כדי שאיש לא יפגע. כמה חינוכי מצדם!

הטריילר הוא בעצם פרודיה מקורית לסרטי האימה, והוא משמש כמעין מדריך לדמויות “מה לא לעשות כשאתם נקלעים למצב ממש מסוכן”. נוכל רק לקוות שניקולסי יחליט יום אחד גם להוציא סרטים באורך מלא, כי באמת ניכר שיש לו זווית ראיה שונה ומקורית. שלא כמו פארודיות אחרות, הוא לא לוקח סצינות מסוכנות ומגחך אותן אלא מציע אלטרנטיביות מיוחדות משלו, שתמיד מסתיימות בטוב.

אם אהבתם את הטריילר הזה, מומלץ בחום לבדוק גם את The Matrix Retold by Mom, שהופק לאחר שניקולסי ביקש מאמו לצפות יחד איתו בסרט מטריקס הראשון, ולאחר מכן שאל אותה מה היא חושבת ותיעד זאת במצלמה. מסתבר שאימו לא אהבה את הסרט וגם לא ממש הבינה אותו. על בסיס חוסר ההבנה המשעשע יצר ניקולסי גירסה משעשעת ולא מדוייקת למטריקס.

גם Mario Bros Indie Film Trailer משעשע במיוחד. זהו ניסיון פארודי להראות לנו מה היה קורה אילו היו שמים את צמד האחים האהובים, מריו ולואיג’י, בידיו של במאי סרטים עצמאיים. התוצאה הזויה במיוחד, ובה מריו מוצג כמי שיש לו צד אפל. מריו בגרסה האינדית הוא שרברב ממורמר ולא יוצלח שעובד אצל אחיו, הוא מכור לפטריית הזיות והנסיכה פיצ’ס עזבה אותו לטובת באוזר. צריך לראות כדי להאמין.

מומלץ בחום גם לבקר באתר של ג’ואי ניקולוסי, בו מרוכזים מרבית הטריילרים שיצר עד כה, גם הם ממש ממש מצחיקים.

תמונת שער: getashirtlikemine.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן