נפתחה מסעדת נושא בית שימוש, הלהיט: מנת קקי מוזהב

שירותים נתפשים כמפלט האחרון של האדם, המקום אליו הולכים לבד או לכל היותר עם הסמרטפון, בטח לא תוך כדי אכילה. חשוב לשטוף ידיים לאחר השימוש (אך לא את הסמרטפון) כי זה לא היגייני. מסעדה חדשה שמעוצבת כולה בסגנון חדר בית השימוש מבקשים מכם לשכוח את כל מה שידעתם אודות כללי הנימוס המקובלים.

זה נשמע כמו סרט של פאזוליני או רעיון שכדאי להוריד עליו את המים, אבל בלוס אנג’לס החליטו שזה יהיה רעיון קסום לפתוח מסעדה שמעוצבת כולה בסגנון בית שימוש. קוראים לה The Magic Restroom Cafe, והכל במקום מעוצב דווקא לפי חדר השירותים, אותו מקום עליו נמנעים מלדבר בשעת האוכל.

הכניסה למסעדה. דרך: la.eater.com

מי ש”יזכה” להגיע למסעדה הזו, יוכל להתרשם מהכניסה שלה, בה מוצבות אסלות ומשתנות. במסעדה עצמה תוכלו להנות מישיבה על מושבי אסלה מרופדים ליד השולחן, ולהזמין מתפריט שהפריטים בו נושאים שמות מעוררי תאבון של פעילויות מעיים שונות. המנות מוגשות בהתאם, בתוך קערות בצורת אסלות מיניאטוריות, ומעל חלק מהשולחנות תוכלו גם למצוא פריטים מחדר האמבטיה כמו קרמיקה כחולה ודוש של מקלחת. למקרה שתרצו להתקלח בזמן שאתם יושבים על האסלה ואוכלים.

DSC_0533

דרך: clarissawei.com

דרך: yelp.com

המסעדה הזו אולי נשמעת כמו רעיון אינפנטילי שהגו ילדים שובבים, אך מי שעומד מאחורי היצירה המצחינה הזו הוא אדם מבוגר, מסעדנית סינית בשם יו יו לי. לי החליטה לפתוח את המסעדה לאחר שראתה שרעיון דומה הפך לפופולארי בסין וטייוואן. היא קיבלה השראה מהרשת הטייוואנית Modern Toilet Restaurant, שבסין ובטייוואן פשוט מתים עליה. אין קשר בין המסעדה שלה לרשת הזו, אך הקונספט דומה, יושבים על אסלה, אוכלים מאסלה ואם נגעלים הולכים לאסלה אמיתית.

דרך: la.eater.com

מסעדת האסלה הקסומה הזו נפתחה ב-11 באוקטובר במה שנקרה “פתיחה רכה, אך צפויה לה פתיחה רשמית מפוארת לקראת סוף החודש. בינתיים, לצערה של לי, בארה”ב לא כל כך מתים על הרעיון. במעט הזמן שהייתה פתוחה הספיקה המסעדה לספוג ביקורות רבות, בעיקר על כך שהאוכל קר והשירות איטי. יחד עם זאת, בבלוג הפופולרי לביקורות מסעדות ובארים, EATER LA , נכתבה על המסעדה ביקורת חריפה במיוחד. מי שזכה לשבת על האסלה במסעדה, טוני צ’אן, יצא נגד השמות מעוררי הגועל של הפריטים בתפריט.

העובדה שחלק מהמנות אכן נראות כמו פליטות מעיים שונות, בגלל שהם מוגשים בתוך אסלות קטנות, לא תרמה לעניין. אך לצד הביקורות הרעות, היו מי שממש התלהבו מהמסעדה, סיניים ותאילנדים שמתגוררים בארה”ב, שלפי ה-los Angeles Times מיהרו להגיע למקום כששמעו שהוא נפתח.

דרך: la.eater.com

האוכל המוגש במסעדה הוא על טהרת המטבח הטאיווני מסורתי, שכולל טופו, נודלס, בשר חזיר ומרכיבים אופייניים נוספים. שמות המנות בהחלט אינם טיפוסיים וממש יעוררו לכם את התיאבון: “מריח כמו צואה” (בשר חזיר מטוגן מונח על אורז), “מספר שתיים מדמם” (גלידת וניל ותות שדה), “טופו מסריח” (טופו לא מסריח), “צואה שחורה”(גלידת שוקולד), “קקי זהוב עם תירס”(ככל הנראה אורז עם תירס) ופריטים נוספים שיגרמו לכם להקיא. מהתמונות ניתן לראות שהמנות מוגשות באסלות מיניאטורת רגילות או במשתנות. יאמי.

למרות הביקורות השליליות יכול מאוד להיות שהמצב ישתנה והמסעדה תזכה לפופולריות כמו זו שזכתה לה בסין וטייוואן. כל שנותר כעת לקוות הוא, שהסועדים לא יתבלבלו בין השירותים האמיתיים לאלו שהם חלק מתפאורת המסעדה. וכמובן, שהדבר המוזר הזה לא יגיע לארץ.

דרך: la.eater.com

DSC_0579

DSC_0423

DSC_0430 (1)

DSC_0477

דרך: clarissawei.com

 

 

דרך: yelp.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן