התלמידים התאגדו למפגן תמיכה במורה שפוטרה כי דיגמנה לפלייבוי

על מורה כזאת כנראה חולם כל תלמיד תיכון: קריסטי ניקול בת ה-21, שלימדה ספרדית בתיכון Townview Magnet שבדאלס, פוטרה לאחרונה אחרי שמנהליה גילו שהיא דיגמנה בעבר לפלייבוי.

קריסטי הצטלמה בעירום לפלייבוי כשהייתה סטודנטית בשנת 2009, הרבה לפני שהיא הועסקה כמורה. כששאלו אותה אז מה היא רוצה להיות, היא ענתה שהיא מעוניינת להפוך למורה לספרדית – שאיפה שהתגשמה, לפחות באופן זמני. כעת, כשקריירת ההוראה שלה מאחוריה, ניקול כנראה תחזור לקריירת הדוגמנות. “דגמנתי מאז גיל 12, והפסקתי לזמן מה כדי לנסות את כוחי בהוראה, אבל עכשיו חזרתי”, היא כתבה בעמוד שלה באתר Model Mayhem.

השאלה כעת היא האם התלמידים לשעבר של כריסטי יסכימו לוותר עליה כל כך מהר – ונראה שהתשובה שלילית. עצומה שהופצה בבית הספר עצמו זכתה למעל 300 חתימות, ועמוד פייסבוק שקורא “לתמוך במורה המפוטרת” צבר כמעט 2,000 לייקים.

המתנגדים לפיטורים טוענים שמה שקריסטי עשתה לפני שהועסקה כמורה לא צריך להשפיע על העסקתה כיום בכל מקום שתרצה. מצד שני, יש שטוענים שהטיעון הזה פשוט לא מחזיק מים כשמדובר במורה בתיכון, ושאי אפשר לצפות ממי שדגמנה בעבר בעירום לשמש כמודל להשראה של בני ובנות נוער.

כריסטי עצמה, ככל הנראה, נהנית מהמהומה סביבה. בין אם היא תחזור ללמד או לא (כנראה שלא), הסיפור הזה כבר הזניק ככל הנראה את קריירת הדוגמנות שלה. התלמידים כנראה יצטרכו להסתדר עם המורה המחליפה.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן