בני הזוג המבוגרים נמצאו מחזיקים ידיים בתאונה שגבתה את חייהם

פלויד ומרגרט נורדהאגן, בני זוג שהיו נשואים זה לזו במשך 68 שנים, נהרגו ביום ראשון בתאונת דרכים קטלנית בסמוך למרכז קניות ליד ביתם.

כאשר כוחות ההצלה הגיעו למקום וניסו לחלץ את הזוג מהרכב ההרוס, פלויד כבר לא היה בחיים ומרגרט גססה, אך השניים החזיקו ידיים.

“לא רואים מחזה כזה כל יום”, אמר השוטר רוב ספנסר לתחנת הטלוויזיה המקומית KREM TV, “היינו צריכים לבקש ממנה לעזוב אותו כדי שנוכל להוציא אותו אל מחוץ למכונית. אני לא יודע אם הם החזיקו ידיים לפני שהוא נהרג או אם היא אחזה בו רק אחרי, אבל זה לא באמת משנה”, אמר לאותו ערוץ אחד מבני המשפחה האבלים.

פלויד, שהיה בן 92 במותו, נהג במכונית. ביציאה מהחניון של מרכז הקניות, אליו נסעו השניים כדי לקנות מזון לחתולים שלהם, פגעה בהם מכונית מסחרית גדולה. פלויד נהרג במקום, בעוד מרגרט (בת ה-88) שרדה זמן קצר נוסף.

“הוא כנראה לא העריך נכון את המהירות”, ניסה להסביר חבר המשפחה את פשר התאונה: “זה יכול לקרות לכל אחד. כולנו עושים טעויות, אבל בסופו של דבר זו היתה טעות קטלנית, ומאוד הצטערתי לשמוע עליה”.

הזוג הוותיק השאיר אחריו ארבעה ילדים, 11 נכדים ו-23 נינים – כולם וודאי יספרו על האהבה הגדולה שלהם, שנשארה איתם עד הסוף המר, במשך עוד הרבה מאוד שנים.

דרך Gawker

תמונת שער: צילום מסך מתוך KREM TV

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן