מתברר שפופקורן בקולנוע יכול לעזור לכם לחסוך כסף

אנשים אוהבים להתלונן על מחירי הפופוקורן המופרכים בקולנוע. ובצדק. הם באמת מופרכים. אבל כעת מסתבר שגם אם צריך למשכן את הבית בשביל לקנות פופוקרן גדול לפני הסרט – הקנייה הזו תוכל בדיעבד לחסוך לכם כסף.

מחקר שנערך באוניברסיטת קלן גילה שצופי קולנוע שכרסמו פופקורן בזמן הצפייה בפרסומות שלפני הסרט גילו פחות עניין במוצרים המפורסמים – זו לעומת צופים אחרים.

ויש לזה גם סיבה: על פי השערות החוקרים, הסיבה טמונה במה שהפה שלכם עושה בזמן הצפייה בפרסומות. כדי לזכור שמות של מותגים ומוצרים חדשים, אנשים מסננים לעצמם את השמות תוך כדי תנועות פה, לפעמים באופן בלתי מודע. כשהפה עסוק בללעוס פופקורן הוא לא יכול לשנן את שם המוצר – ולכן גובר הסיכוי שבסוף הסרט אנשים ישכחו את השם המוזכר.

המפרסמים בבתי הקולנוע ודאי לא ישמחו לקרוא את המחקר הזה, שבעצם רומז שהפופקורן והחטיפים, אחד ממניבי הרווח העיקריים של רשתות בתי הקולנוע, הופכים את הפרסומות שלהם ללא אפקטיביות. מהצד השני, קשה להאמין שמנהלי בתי הקולנוע יסכימו לוותר על הקיוסקים שלהם.

ואנחנו כנראה נמשיך לשלם מחירים גבוהים מאוד על פופוקורן שאנחנו יכולים להכין בעשירית המחיר בבית – אבל לפחות נתעודד בכך שאולי מדובר בעצם בהשקעה לטווח ארוך.

דרך Gawker

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן