כמה עיבודים טלוויזיונים אפשר לעשות ל”קוסם מארץ עוץ”? מסתבר שחמישה

מאת: טל גולדברג ׁ(מתוך אתר “קולנוען”)

בשנה הבאה יחגגו 75 שנה לסרט “קוסם מארץ עוץ” ונראה שכל מפיק גדול בקליפורניה הריח את ההזדמנות הכלכלית. מדובר כעת על חמישה עיבודים שונים של “הקוסם” שמפותחים בימים אלה ממש. אז מה מצפה לנו? דורותי הופכת לגבר חמוש ומסוכן? האריה ואיש הפח מתנים אהבים? זו נשמעת כמו בדיחה אבל זו עשויה להיות האמת בעוד שנה מהיום. כמה מילים על חמשת הפרוייקטים שמפותחים בימים אלו ממש:

“דורותי” של רשת CBS

דרמה רפואית (של יוצרי “אלמנטרי”) המתרחשת בניו יורק ו”לוקחת השראה מהתמות והדמויות של הסרט”. נשמע מעט חשוד, בהתחשב במה שעשו יוצרי “אלמנטרי” לשרלוק הולמס.

“Emerald City” של רשת NBC

לא הרבה ידוע על הסידרה מלבד זאת שהיא תעסוק בחומרים שנמצאים בכל 14 הספרים העוסקים בארץ עוץ של הסופר ל. פרנק באום. השמועות אומרות שהיא תיקח השראה מ”משחקי הכס”, לכן תהיו מוכנים לכך שאתם עשויים למצוא את דורותי שוכבת עם איש הפח ואז משכנעת אותו להצית את הדחליל ולחתוך עם גרזן את האריה הפחדן.

“דורותי חייבת למות” של רשת CW

CW אוהבת תוכניות עם חתיכים וחתיכות ואם אפשר – כוחות על. לכן זה לא מפתיע שבגרסא הזו, שמבוססת על רומן נעורים שעוד לא פורסם, דורותי היא רודנית מרושעת שממש לא חזרה הבייתה לקנזס אלא השתלטה על ארץ עוץ ושולטת בה ביד רמה כבר שנים רבות. מסייעים לה במזימתה המרושעת דחליל, איש פח ואריה פחדן. רק בחורה אחת מסתורית שנסחפת בטורנדו לעיר האזמרגד יכולה להגשים את הנבואה של צי מכשפות שמתכננות להשתלט בעזרתה בחזרה על ארץ עוץ.

“דרך האבנים האדומות” של רשת LIFETIME

על דרך האבנים הצהובות כבר שמעתם. אבל מה עם דרך האבנים האדומות? זו הדרך שאף אחד בארץ עוץ לא רוצה לצעוד בה. דרך שמובילה למקומות הכי מסוכנים ומפחידים בעוץ.

“Warriors of Oz” של SyFy

טימור בקממבטוב, הבמאי של “אברהם לינקולן – צייד ערפדים”, מתכנן ליצור מיני סדרה פוסט אפוקליפטית שבה דורותי היא גבר חמוש ומסוכן שיעשה הכל כדי לחסל את הקוסם הרשע שחולש על עוץ.

לנו לא נותר אלא לקוות שלא נאלץ לחזות ביצירה הקלאסית נרמסת לטובת שיקולים כלכלים ולקוות שמשהו טוב יצא לפחות מאחד העיבודים הללו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן