קורע: הסרטון הכי לא צפוי בכנס חינוכי

אם תכנסו לעמוד היוטיוב של איגוד מנהלי מחלקות החינוך ברשויות המקומיות, ודאי תצפו למצוא שם כל מיני ראיונות עם אנשי חינוך על עניינים ברומו של עולם, ואולי פה ושם גם חדשות ועדכונים על החדשות החמות בתחום החינוך.

אבל בין הסרטים בהם שר החינוך מדבר על ביטול מבחני המיצב ויו”ר הארגון עונה לשאלות בוערות, מסתתרות שתי פנינות שלא ממש ציפינו לראות שם: סרטי תעודה פרועים שהכינו ירמי שיק בלום ושאול לוריא, ועושים צחוק גדול מהכנס השנתי של הארגון ומהמשתתפים בו.

הכל, יש להזכיר – בעמוד הרשמי.

איך זה קרה? הכל התחיל בסרטון אחר של שני היוצרים, הקליפ הוויראלי “הנסיך המדליק מבית-אל“. אחד מהניצבים בקליפ הנ”ל, שצבר כחצי מיליון צפיות, הוא היחצ”ן של ארגון מנהלי מחלקות חינוך, והוא הזמין את השניים לעשות סרטון הומוריסטי וויראלי לכבוד הכנס.

“הוא אמר ‘תתעדו את הכנס, תעשו כמה סרטונים רציניים ותעשו משהו אחד שיהיה ויראלי’. באנו ודי זרמנו”.

“הסרטונים הרציניים” המדוברים נמצאים גם הם בעמוד היוטיוב של הארגון, והם בעיקר ראיונות מהכנס. אבל הממתק האמיתי הוא “זמן שאול”, הסרטון שלמעלה, שהוא בעצם הדבר הוויראלי, המגניב והנון-סנסי לחלוטין שהם יצרו במהלך הכנס, לעיתים על חשבון אנשי החינוך שהשתתפו בו. “שאלנו אותנו מאיזה ערוץ אנחנו, אמרנו ערוץ יוטיוב”, סיפר ירמי.

ואז הזמינו אותם לכנס נוסף. וסרטון ההמשך, “זמן שאול 2”, הפך לקיצוני אפילו יותר:

מדובר בסרטון סאטירי על הכנס שדי מגחיך את מטרתו. ירמי מתאר את סרטון ההמשך כ”אנטי הומור”. גם אנשי כנס החינוך לא ממש התלהבו ממנו בהתחלה. “על השני כבר לא רצו לשלם, אבל בסוף מי שהזמין אותנו הראה לילדים שלו והם צחקו, אז אישרו לפרסם בתנאי שיבהירו ששי פירון הוא שר החינוך ולא שי גבסו כמו שאמרנו”.

ריספקט לאנשי הכנס שהסכימו לפרסם סרטון שבעיקר צוחק עליו. אם אהבתם, שווה לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק שמריצים ירמי ושאול, “העמוד שלוקה בחסר“. אפשר גם לצפות בסרטונים אחרים שלהם: הראיון שהתפוצץ עם נינט (במסגרת סדרת המערכונים “מומי לוי” שקיבלה קצת הדים לפני כמה חודשים), 3 חלומות ודיבוב מצחיק לזומביט.

וכמובן, אם יש לכם חברה או כנס שאתם רוצים שהשניים יקפצו לתעד – הם פתוחים להזמנות.

תודה לאחיה שץ על הטיפ!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן