האם בחורה שמתאפרת בעצם מרמה את הבנים?

תמונת “לפני-אחרי” שפירסמה המאפרת המקצועית מליסה מרפי (למעלה) הציתה ב-Reddit דיון די מגעיל, בו תוהים הגולשים האם בחורות שמתאפרות ומייפות את עצמן בעצם “מרמות”.

“האשה שבתמונה כנראה לא מרוצה מאיך שהיא נראית ללא איפור, ומשתמשת בכזה כדי ליצור באופן מלאכותי אדם שאחרים ימצאו מושך יותר. אם בחור היה לובש חליפת שרירים מלאכותית מתחת לחולצה ארוכה, כנראה שאחרים היו מרגישים מרומים, לא משנה מה הם חושבים על אותו אדם”, כתב אחד המשתתפים בדיון.

משתמש אחר כתב: “אני חושב שזו רמאות. בחורים מתייחסים למראה, והמראה הוא חלק חשוב בבחירת בת זוג פוטנציאלית. זה ממש קשה להבין שבתמונה מדובר באותה בחורה! לא מדובר בהבדל מינורי אלא בהבדל עצום”.

ועוד משתמש כתב: “ברור שהיא משתמשת במראה שלה כדי להרשים אותנו. היא משקרת לנו!”.

בצד השני של הדיון היו את אלה שכתבו, ובצדק, שלא כל דבר שנשים בוחרות לעשות קשור לגברים. אחרים ציינו ש”תרבות היופי” המערבית היא פרדוקסלית, ויכולה לדרוש מבחורות שלא מרגישות מספיק טוב עם עצמן להתאפר בכבדות רק כדי שיתנהגו אליהן בכבוד.

“חייבים לאהוב את מעגל השמוקים-שמתנגדים-לאיפור. מישהי מוצאת דרך כדי להראות לעולם שבחוץ איך היא מרגישה בפנים, וכולם רק רוצים להרוס את זה. יש אנשים שפשוט לא מסוגלים להתאמן או לאכול נכון ולהפוך כך ליפים יותר, לא משנה איזה שקרים אתם מספרים לעצמכם. המראה החיצוני עדיין משנה”, כתב אחד המגיבים.

והנה עוד דוגמאות מעבודות האיפור של מרפי, שמוכיחות שאיפור אכן יכול לעשות פלאים. מה דעתכם – האם הבחורות האלה מרמות מישהו?

דרך Jezebel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן