שרת הבריאות הכריזה מלחמה על חריצי שרברבים

השרה לבריאות הציבור בבריטניה, ג’יין אליסון, שמה לה בעדיפות ראשונה לטפל בבעיה חמורה ביותר: פועלי בניין שסובלים מעודף משקל וחריץ שמציץ.

אליסון דורשת מהפועלים להיפטר מהחריץ ולהיכנס לכושר. היא מתכננת להוביל קמפיין חדש שיעזור לפועלים להוביל אורך חיים בריא. זה יהיה בין המיזמים הראשונים שתבצע עם כניסתה לתפקיד החדש. אליסון היא חברת המפלגה השמרנית בבריטניה, והיא נכנסה לתפקיד שרת הבריאות לפני שבוע בלבד. היא אמרה ש”ענף הבנייה הוא חלק חיוני מהכלכלה הבריטית, וזה חשוב שנעשה כל שביכולתנו לדאוג שכוח העבודה יהיה בריא”, והוסיפה ש”פועלים לרוב נאלצים לעבוד בסביבות עבודה קשות ותובעניות, ועלינו לתמוך בהם כדי להבטיח שבריאותם אינה נמצאת בסכנה”.

דובר משרד הבריאות הבריטי מסר כי הכוונה היא לערוך רפורמה אסתטית בתעשיה: להחליף את המראה של פועל הבניין בעל עודף המשקל והישבן החשוף, בזה של פועל בניין בריא, חרוץ וללא חריץ. הם מתכננים לצאת בקמפיין חדש, שמטרתו להוביל את הרעיון הזה וללמד את הפועלים כיצד לנהל אורח חיים בריא. אך הקמפיין אינו מיועד רק לפועלי בניין אלא גם לנגרים, שרברבים ועובדים נוספים מתחום עבודות הכפיים. במהלך התכנית החדשה, משרד הבריאות מתכנן להקצות משאבים עבור חברות כמו בדיקות שגרתיות עבור הפועלים שלהן, תכניות להפסקת עישון ולימוד מיומנויות לניהול חיים בריאים. עד כה נרשמו לתכנית 34 חברות.

אליסון ספגה ביקורת רבה בעקבות תכניתה החדשה. גורמים רבים בממשלה הבריטית הביעו את כעסם על כך שאליסון לא פונה לנושאים חשובים באמת, כמו המחסור בצוות רפואי עבור רפואת החירום ומחסור בצוות רפואי עבור טיפול בקשישים. ביקורות נוספות כנגד התכנית היו שהממשלה דוחפת את האף שלה לעניינים של אחרים ואומרת להם איך לנהל את חיים בעזרת קמפיין מתנשא. היו אף שהמליצו לאליסון לטפל בחריצים בארגון הבריאות הלאומי, במקום בחריצים בישבניהם של הפועלים.

תמונות: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן