הפרופסור שמתכוון לחיות שנה בפח אשפה

שנת הלימודים האקדמאית שהתחילה אתמול החזירה פרופסורים רבים לכיתות הלימוד ולמעבדות המחקר. דוקטור ג’ף ווילסון, פרופסור לאיכות הסביבה מאוניברסיטת Huston-Tilotson עומד לבלות את השנה הקרובה לא בכתה הממוזגת – אלא בפח אשפה גדול, שיהפוך לבית החדש שלו.

“פרוייקט פח האשפה” של הפרופסור נועד ללמד את האמריקנים קצת על חיים סביבתיים וירוקים יותר בעולם המודרני. הפרופסור אסף סביבו צוות של שישה מומחים מדיסיפלינות שונות, שעזרו לו לעצב את הבית החדש בצורה כזו שיאפשר לו לנהל חיים תקינים – וגם לעבור מעיר לעיר בכל רחבי ארצות הברית במהלך השנה הקרובה.

הפח בו יגור הפרופסור הוא בגודל של בערך אחוז אחד מבית אמריקני ממוצע – כ-10 מ”ר בלבד (עדיין מדובר בפח יחסית גדול כמובן, ולא בפחים הירוקים הקטנים שיש לנו מתחת לבית). את הפח צייד הצוות בשירותים, מיטה, מטבח קומפקטי, מיזוג אוויר וחיבור לאינטרנט אלחוטי.

תמונה דרך The Dumpster Project

התקווה של “צוות פח האשפה” היא שהפרויקט הזה יצליח לעורר את הדמיון של צעירי אמריקה, שאולי יתחילו לחשוב בעצמם על כיצד הם יכולים לגור בצורה אחראית וקומפקטית יותר.

בתכל’ס, אם הפרופסור הזה רוצה לגור בחדר קטן ומחניק בלי מקלחת היינו יכולים פשוט להפנות אותו לדירה מחולקת בתל-אביב. חבל שהוא לא שאל.

דרך TruTV

תמונת שער דרךThe Dumpster Project

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן