בת ה-14 נאנסה – המשפחה נאלצה לעזוב את העיר

“האשמת הקורבן” מעולם לא היתה מוחשית יותר מאשר בסיפור הזה: משפחה שעברה לגור לאחרונה בעיר מאריוויל שבמיזורי נאלצה לעזוב את העיר לאחר שאחת מבנות המשפחה, נערה בת 14, היתה מעורבת בפעילות מינית עם אחד מ”טובי הבנים” של העיירה, אתלט שהיה באותו זמן בכיתה י”ב.

ההגיון הבריא, כמו גם הוכחות שהצליח לאסוף משרד השריף המקומי, מצביעים על מקרה ברור של אונס. על פי העדויות, הנערה הגיעה למסיבה ביחד עם חברתה בת ה-13, שם היא שתתה אלכוהול ואיבדה את הכרתה. הנער המבוגר יותר ככל הנראה ניצל זאת כדי לאנוס אותה, ולאחר המעשה הסיע אותה אל ביתה והשאיר אותה על הדשא כשהיא בהכרה מעורפלת, ובמזג אוויר מקפיא.

משרד השריף עשה את עבודתו נאמנה, אסף עדויות ואפילו הצליח לגרום לחשוד להתוודות במעשיו. הוא הגיש את הממצאים לתובע העירוני – אך זה החליט לא להגיש כתב אישום. למה? לפי התובע אין מספיק ראיות – אך לא מן הנמנע שהנער עצמו הוא קרוב משפחה של דמות ציבורית במיזורי קשורה לעניין.

התובע עצמו אמר, שמדובר במקרה של צעירים חסרי אחריות ששתו אלכוהול וקיימו יחסי מין. “הם עשו מה שהם רצו לעשות, ולא היו לזה השלכות. זה מעשה שיש לגנות אותו, אך האם זה פלילי? ממש לא”.

כאן לא נגמרו הצרות של המשפחה. אחרי שהנער זוכה מכל אשמה והמשיך בחייו, המשפחה המשיכה לסבול מהתנכלויות רבות מצד תושבי העיר, שלא היו מירוצים מכך שהשכנים החדשים עושים בעיות. המשפחה סבלה משיחות טלפון מטרידות ואיומים שאילצו אותה לעזוב את העיר. לאחר שעזבה, הוצת בית המשפחה שעדיין היה ברשותה.

הנערה עצמה נכנסה למצוקה פסיכולוגית, ניסתה להתאבד והיא נמצאת בטיפול מתמשך. ומה עם הנער? הוא ממשיך בחייו ועבר ללמוד באוניברסיטה. משפחתו, שעדיין מזועזעת מה”כתם” שדבק בה, עדיין מחכה להתנצלות (!) מהמשפחה של הנערה בת ה-14.

דרך Gawker

אילוסטרציה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן