10 העגילים הכי יצירתיים (תמונות)

מוגש באמצעות שפר, עגילי יהלומים היישר מהמקור

הם מלווים אותנו כבר מאות שנים: קטנים, גדולים, מצופים זהב, כסף, משובצים באבנים יקרות ובעלי צורות שונות – העגילים. בעוד ששימושם העיקרי בימינו הוא כאביזר אופנה, ישנן תרבויות שרואות בהם אביזר המבטא סטטוס חברתי.

ובאופנה כמו באופנה, מבחינה יצירתית – השמיים הם הגבול: ליקטנו עבורכם את דגמי העגילים הכי יצירתיים, יוצאי הדופן והמיוחדים. החל מעגילים בצורתם של איברים שונים, דרך עגילים המשקפים עולמות תוכן מגוונים ועד העגילים היקרים ביותר.

גברים יקרים, תוכלו לקנות אותם לבנות זוגכם אך אנחנו לא נושאים בתוצאות…

ראו גם: להיט: אטמי אוזניים שעירים

1. אחותי, תלוי לך אף על האוזן

לא ברור מה חשבו לעצמם מעצבי אותם העגילים, אבל אלו עגילים המגיעים בצורתו של אף. זו שתחליט ללבוש אותם ודאי תיתקל בתגובות שונות ומשונות, אבל אף פעם לא תזכה להתעלמות מצד הסובבים אותה.

ואם כבר הזכרנו איברים שונים, כדאי שתכירו את עגיל העין:

ואת עגיל האוזן:

ואלה עגילי הידיים:

2. אוזניות הפוכות

אם משתמשים באוזניות האייפוד האלה בצורה תקנית, הן אמורות למצוא את עצמן בתוך האוזן. אך העגילים המיוחדים האלה בחרו להציג את האוזניות בצורה הפוכה: היישר מאוזנה של העונדת אותם משתרך חוט שבקצהו תלויה האוזניה.

3. סכו”ם בכל מקום

יצאתם לפיקניק בחיק הטבע וגיליתם ששכחתם סכו”ם? למה שלא תלכו איתו תלוי על האוזניים בכל שעה? טוב, אמנם לא מדובר בסכו”ם בגודל אמיתי, אך בהחלט מדובר בתכשיט ייחודי המותאם לאוזנה של כל אחת.

4. עגיל דוט קום

בעידן שבו האינטרנט ממלא לנו שעות כה רבות במהלך היום, בהחלט ישנו חן עיצובי בסימני הרשת שכל כך מוכרים לנו.

ואלו הם עגילי ה-HTML, אותה שפת תכנות בסיסית על פיה בנויים אתרים רבים:

5. חדי קרן

במיתולוגיות שונות מתואר יוניקורן (חד-הקרן) כיצור נאצל וטהור שנמצא רק בסביבתן של בתולות. אולי זו הסיבה שבגינה בחרה הבחורה הזאת לענוד את יוניקורן המורכב משני צידי אוזנה. אל תתנו לצבעו להטעות אתכם, ניתן למצוא כאלה באיביי במחירים לא גבוהים במיוחד.

ואולי פה לא מדובר בחפץ נאצל וטהור, אך הוא בהחלט שייך לשלל הדימויים העולים לי בראש כשאני שומע על חדי קרן:

6. הדרקון

ואם נישאר במיתולוגיה: הנה הדרקון שיקיף את כל אוזנכם וישמור ששום גוף זר לא יכנס לשם. טוב, החלק האחרון של המשפט לא הכי מציאותי, אבל מי אמר שדרקונים כן? אם אתם חושקים בו תוכלו להשיג אותו באמאזון תמורת כ-30 דולרים.

7. החיים הם משחק אחד גדול

 

קוביות משחק, קוביה הונגרית ואבני לגו – כל אלה עגילים לבחורות שלא התבגרו במיוחד, או שהחליטו כי הן חשות ערגה לימי הילדות העליזים.

8. יש חשמל באוויר

 

עולם החשמל והאלקטרוניקה על האוזן שלכם: נורות, אלקטרוניקה בידורית וסמלי ברקים.

וזה שבב 16 פינים אמיתי שהוסב לשימוש אופנתי משהו:

9. קסטות

כן, פעם היה דבר כזה מלבני שהכיל 2 סלילים ואם היו מכניסים אותו לטייפ היו בוקעים ממנו צלילים באורח פלא. היום הקסטות הפכו לפריט עיצובי המעורר בעיקר נוסטלגיה, החל ממגן לאייפון ואפילו עד לעגילים.

10. היקרים ביותר

במאי 2011 הוצעו למכירה זוג עגילי היהלומים הזה. 9.3 מיליון דולר שולמו על ידי קונה אנונימי, עבור שני העגילים – 23.11 קראט יהלומים המצויים בכל עגיל. מקור היהלומים הוא מכרות גלוקונדה שבהודו.

ראו גם: 15 היהלומים היקרים ביותר בעולם

 

דרך: Odd Stuff Magazine, Crooked Brains, Tumblr

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן