אופיר מדגים אומנות לחימה על רגל אחת (וידאו)

אופיר, בן 42, עבר לפני 17 שנה תאונת אופנוע שהשאירה אותו עם רגל אחת בלבד. בשגרה הוא מתנייד בעזרת כסא גלגלים וקביים – אבל זה לא מנע ממנו להחליט שהוא רוצה ללמוד אומנות לחימה. לפני חצי שנה הוא התחיל לעבוד עם המדריך ליאור ורדי – וזה מה שהוא יודע לעשות היום:

ליאור, שמאמן את אופיר במשך החצי שעה האחרונה, סיפר לנו: “אופיר חיפש אומנות לחימה. אני הבנתי ממנו שהוא בדק מקום אחד לפנינו באיזור שלנו שסרבו לאמן אותו, ואז הוא הגיע אלינו להסתכל על אימון, ועל פי זה להחליט אם הוא רוצה להמשיך, והוא ראה אימון וזה מצא חן בעיניו והוא החליט לנסות, ומאז אנחנו מתאמנים באופן סדיר”.

אופיר מתאמן בשיטת “התנועה הספונטנית”, שעוסקת לא מעט בחקר מדעי, ואף עובדים עם קבוצה של רופאים שמייעצים להם. לקראת תחילת האימונים, ליאור אפילו ביקש מאופיר זוג קביים והלך איתם מספר ימים כדי שיוכל להבין טוב יותר איך זה לחיות עם רגל אחת. “אפילו הלכתי לחדר כושר עם הקביים בשביל להבין איך הוא זז, איך הוא עובד, מה אפשר לעשות עם זה, מה התחושה עם הקביים”, הוא סיפר.

הסרטון של מכון אומנות הלחימה וו-ווי גונג פו, בהחלט מוכיח שהמאמץ השתלם. אופיר, שנמצא בימים אלה בחופשה בחו”ל, ביקש למסור לנו: “אפשר לעשות כל מה שבאמת רוצים כמו שאני עושה, אולי בדרך שונה ולפעמים לאט יותר. אחד הדברים הכי חשובים לדעתי זה למצוא מקום מתאים להדרכה, ולמזלי אני מצאתי”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן