8 טיפים להארכת חיי הסוללה ב-iOS 7 למשתמשי אייפון ואייפד

מאז הושקה מערכת ההפעלה החדשה של אפל, ה-iOS 7, לפני כשלושה שבועות, התלוננו משתמשים רבים על הקיצור המשמעותי בחיי הסוללה שנלוו לשימוש בה.

בעוד שלמערכת החדשה תכונות שימושיות ומגניבות, אין אנו תמיד זקוקים לכולן וביטולן של תכונות אלו עתיד להאריך את משך חיי הסוללה של מכשיר האייפון שלנו. להלן מספר טיפים לחסיכת הסוללה ב-iOS 7:

ראו גם: 15 טיפים מנצחים ל-iOS 7 החדשה של אפל

 

1. כיבוי ה-“פרלקס”

אפקט ה-“פרלקס”, המראה את מסך האייפון באופן תלת מימדי, בהתאם לזווית בה אנו מביטים עליו, הוא תוספת מגניבה בהחלט, אך גם כזאת שזוללת חיי סוללה רבים. אם סיימתם להתלהב מה-“פרלקס” ולהראות לחבריכם כיצד הוא עובד, אולי כדאי בכל זאת לכבות אותו על ידי כניסה ל-“הגדרות”, “כללי” וסימון “הפחתת תנועה” כפעיל.

פרלקס

 

2. כיבוי ה-“AirDrop”

למרות שמדובר בשירות נוח למדי לצורך העברת קבצים בין שני אייפונים, אין טעם להשאיר את ה-“AirDrop” פועל ביתר הזמן. נכנסים למרכז הבקרה והופכים את אפשרות ה-“AirDrop” ללא זמינה.

AirDrop

 

3. ביטול חיפוש רשתות אלחוטיות

כל עוד אין רשתות אלחוטיות זמינות בסביבה, אין צורך כי מכשיר האייפון יחפש אחריהן. ניתן לבטל אפשרות זו דרך מרכז הבקרה או כניסה ל-“הגדרות”, “אינטרנט אלחוטי” והפיכת האפשרות “הצע לי להצטרף לרשתות” ללא זמינה.

 

4. ביטול “שירותי מיקום”

לא כל אפליקציה חייבת לדעת היכן בדיוק אתם נמצאים בכל רגע. בעוד שעבור יישומי המפות למיניהם הדבר חיוני, כשמדובר ב”שזאם”, ניתן לוותר על התענוג. נכנסים ל-“הגדרות”, “פרטיות”, “שירותי מיקום” ומבטלים את שירותי המיקום עבור האפליקציות המבוקשות מתוך כלל הרשימה.

שירותי מיקום

 

5. ביטול עדכוני אפליקציה אוטומטיים

אנו יוצאים מנקודת הנחה שעידכון כל אפליקציה אפשרית באייפון הינו דבר חשוב, אך חיי הסוללה חשובים אף יותר. אם ברצונכם לעדכן באופן ידני את שלל האפליקציות במכשירכם, כדאי לבטל את השירות המדובר. נכנסים ל-“הגדרות”, “חנות” וגוללים מטה, שם, תחת “עדכונים אוטומטיים” ניתן לבחור את היישומים אותם אנו לא מעוניינים לעדכן באופן אוטומטי.

עדכוני אפליקציה

 

6. ביטול רענון אוטומטי של אפליקציות

חלק מן האפליקציות ממשיכות לפעול ולעבור רענון באופן אוטומטי גם כשהן נמצאות ברקע, מיותר לציין כי הדבר גוזל חיי סוללה יקרים. את האפשרות הזאת ניתן לבטל דרך כניסה ל-“הגדרות”, “כללי”, “רענון אפליקציות ברקע” ובתוך תפריט זה בוחרים את היישומים שאין ברצוננו לרענן באופן אוטומטי.

רענון אפליקציות

 

7. הפחתת בהירות המסך

מידת בהירות המסך היא עניין סובייקטיבי, אולם כולנו יכולים להתפשר במקצת על נוחות, לטובת חיסכון בחיי סוללה. אם ברצונכם להפחית בבהירות המסך של מכשירכם, ולו רק באופן זמני, יש להכנס ל-“הגדרות”, “רקעים ובהירות” ולמשוך את המתג עד שתתקבל רמת בהירות נמוכה יותר, אך כזאת שעדיין מאפשרת עבודה נוחה אל מול המכשיר.

בהירות מסך

 

8. קיצוץ בעדכונים האוטומטיים

לא כולנו חייבים תמיד ללדעת על כל לייק שמתקבל בפייסבוק. אם ברצונכם לחסוך מעט בחיי הסוללה, אולי כדאי להתחיל בדיאטת עדכונים אוטומטיים קלה. נכנסים ל-“הגדרות”, “עדכונים” ומבטלים מתוך הרשימה את העדכונים האוטומטיים שאין ברצוננו לקבל. אולי עכשיו יהיה לנו קצת שקט מקבוצת המשפחה בוואטסאפ.

ביטול עדכונים

תודה לגיא קאליש על הטיפ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן