12 מאכלים מוזרים שמגישה מקדונלדס מסביב לעולם

הסברה המקובלת היא כי מקדונלדס היא רשת מזון מהיר סטנדרטית למדי, אך למעשה הרשת הזו נאלצה להתאים עצמה לא פעם בהתאם להרגלים הקולינריים של המדינות בהן היא נפתחה. התוצאה לרוב הזויה למדי. קיבצנו עבורכם את 12 מאכלים מוזרים במקדונלדס מרחבי בעולם.

לא, מק שווארמה ומק-קבב עם טחינה בלאפה הם לא שיא השיאים. ראו הוזהרתם: בעוד חלק מהמאכלים נראים כמו משהו שחתול מצא בפח, אחרים נראים כל כך טעימים שהם עלולים לגרום לכם לאכול במקדונלדס. בתאבון.

1. Sausage and Egg Cheesy Twisty Pasta

לא זו לא נסי המפלצת מלוך נס, זה מאכל אמיתי שמוגש בהונג-קונג. הוא מבוסס על מאכל מקומי ומכיל פסטה, גבינה, נקניק, ירקות וביצה, ונחשב למעדן אמיתי. בגירסה של מקדונלדס משום מה יש בו המבורגר ולא נקניקיה, וזה נראה כמו תערובת מוזרה של מרק עם גוש מזון בלתי מזוהה. הוא נחשב לארוחה מהירה רב תכליתית, שמוגשת כארוחת בוקר צהריים וערב. החתולים בפח בחוץ כנראה לא מחכים בקוצר רוח.

Sausage and Egg Cheesy Twisty Pasta - McDonald's Hong Kong

דרך: rivarix

我的早餐

 

דרך: 3fspchk

 

2. Croque McDo

בצרפת החליטו שזה יהיה להיט ליטול לחמניית המבורגר, נקניק חזיר וגבינה שוויצרית ולדרוך על זה בניסיון ליצור טוסט. העיסה המגוהצת הזו היא הגרסה המעוכה לכריך הצרפתי המפורסם croque monsieur, וכמו כל דבר שעובר אדפטציה במקדונלדס, גם כאן נראה שהוסר הטעם, הסניטריות והיכולת להשאיר את האוכל בקיבה. כבר עדיף למעוך סנדוויץ’ בבית, יותר זול ועם פחות חיידקים.

WTF is this?

דרך: Christopher Cooper

 

3. GRACORO: המבורגר מקרוני גבינה ושרימפס

אם תנסו לשלב יחד את המאכלים האהובים עליכם סביר להניח שתגיעו לחדר מיון. זה מה שעשו ביפן, אבל להם זה דווקא יצא טוב. תופעת הטבע ההזויה הזו מוגשת רק בחורף ומכילה כרוב, רוטב והמבורגר שמורכב מסלט שרימפס, גבינה ומקרוני. ביפן מתים על זה.

2012年11月 東京_440

דרך: Victor Lee

דרך: jonellepatrick.me

 

4. Spam and Eggs

לא ברור למה מישהו שאוכל מחוץ לבית יבחר לאכול משהו שמוגש רק בבתי אבות, בכלא או בצבא, אבל מסתבר שזה מאכל מקומי שבהוואי לא יכולים בלעדיו. הארוחה הזו כוללת בשר משומר (spam), אורז ועיסת ביצים שנראות מעוכלות. הסתיידות העורקים הזאת חדרה להוואי במלחמת העולם השנייה, זה החל כמאכל צבאי כי הוא היה זול וקל לשימור, ומהצבא חלחל אל ההמון. אפשר לאכול את זה לארוחת בוקר, צהריים וערב.

Mcdonald's local deluxe platter

דרך: Todd

haupia pie / coffee / saimen / portguese sausage.spam.rice.eggs

דרך: Joanna’s portfolio

 

5. The Nuernburger

אל דאגה לא מדובר בנקניקיות אנטישמיות, אלא במאכל שהוא בגדר להיט מקומי בגרמניה. במקור, זה מאכל מקומי שמורכב משלוש נקניקיות גדולות ושמנוניות עשויות מערבוביה של בשר חזיר ובקר ועשירות בטעם, בתוך לחמנייה ללא תוספות או מקסימום חרדל או רוטב קארי. בגרסה של מקדונלדס, ארסנל השומן הזה מגיע נקניקיות, בצל מטוגן וחרדל או רוטב חריף.

The Nuernburger

דרך: Jonas M Luster

 

דרך: garagejournal.com

 

6. My Poutine

לכל מדינה יש את התקף הלב המקומי שלה, לקנדה יש את הפוטין שלי (הוא לא שלי, ככה קוראים לזה). מקור ספוגי השמן האלו באוכלוסיה הצרפתית בקוויבק שבקנדה. משמעות השם פוטין היא “צ’יפס עם רוטב וגבינה”. זה מאכל מקומי פופולרי שהוא בעצם בריכה של רוטב, שמן, וגבינת צ’דר שבתוכה שוחים צ’יפס ענקיים. הגרסה של מקדונלדס נראת כמו אוכל שעוכל והוחזר עבור הלקוח הבא. עדיף לוותר ולנסות את הגרסה המקורית.

mcdonald's poutine

דרך: peterskim

Trio Poutine

דרך: Bill Walsh

 

Berry Mayo Dip.7

העיסה הכחולה הזו נראת כאילו גרגמל סוף סוף הגשים את החלום שלו והכין נזיד דרדסים. כפי שמעיד עליו שמו, הרוטב הזה עשוי מאוכמניות ומיונז ומוגש כחלק מהתפריט החדש שיצא בתאילנד, בהשראת סרטי הדרדסים. אפשר לטבול בו חטיפי עוף, צ’יפס או לכבד בו את הפח.

New McDonald’s Menu In Thailandדרך:rickyleepotts.com

 

Holiday Pie .8

פאי החגים נקרה על שם תקופת החגים בה הוא יוצא מידי שנה, החל מנובמבר, וניתן להשיג אותו רק באזורים מסוימים בארה”ב. זוהי גרסה צולעת לפאי חגים אמיתי, אותו נהוג להכין בארה”ב במגוון טעמים וסגנונות בעונה המדוברת. בגרסה של מקדונלדס, מדובר בבצק שמח ממולאה פודינג בצבע שתן ומקושט סוכריות צבעוניות. אנשים שטעמו אותו ושיתפו את “חווייתם” טוענים שיש לו טעם של בצק לא מוכן, ביצים, סוכר וצבעי מאכל, והריח בהתאם.

McDonald's Holiday Pie

דרך: theimpulsivebuy

McDonald's Holiday Pie Special Order Sticker

דרך: theimpulsivebuy

 

9. Spinach and Parmigiano Reggiano Croquettes

כנראה שהשם הארוך מפצה על הגודל הקטן של גוש הבצק הירוק הזה. זה מאכל שבגרסה המקדונלדית שלו נראה כאילו נלקח הישר ממחלת הקפואים ועבר “הכשרה” של מקדונלדס: טבילה בבריכת שמן עמוק, חיידקים והזרקת חומר מסיר טעם. הירוקת השמנמנה הזו מוגשת באיטליה, זהו בעצם חטיף תרד, גבינת פרמז’ן שמן וחיידקים.

Spinach and Parmigiano Reggiano Croquettes from McDonalds in Italy

דרך: nycblondieandbrownie

 

10. Fan-tastic

מהתבוננות בפיסות הקלקר המלנכוליות הללו, קשה להבין מה כל כך פנטסטי בלאכול המבורגר עוף או בקר בין שתי פריכיות אורז. זה נשמע כמו התחלה של בדיחה על איש שהולך למקדונלדס כי הוא בדיאטה. לאכול אוכל בריא במקדונלדס זה הגיוני כמו להזמין סלט במקס אנד ברנר. למרות המראה הקריר והלא מזמין, עיסת הנייר הזאת מאוד פופולארית בהונג קונג.

Rice patties beef burger

דרך: koe2moe

McDonald's Chicken Fan-Tastic

דרך: Eden Politte

 

11. waffle fries

הצ’יפס וופלס האלו נראים כמו מנצ’יז לנרקומנים משום מה. הם מוגשים באנגליה ובגרמניה, אך לעומת הוופלס המקוריים, הם מטוגנים, מלוחים והם מגיעים עם רוטב פיקנטי. בקיצור זה צ’יפס עם דיסלקציה. עדיף וופלס אמיתיים.

McDonalds in England have waffle fries. They are delicious.

דרך: Jenny Sims

 

12. בירה

כנראה לפני שאוכלים במקדונלדס צריך ממש להשתכר, הרי מי ילך לשם כשהוא פיכח. הבירה של מקדונלדס מוגשת בגרמניה וצרפת ועוד כמה מדינות באירופה. חייבים להודות שיש בזה משהו הזוי, אם אנשים כבר לא ילכו לפאב להשתכר אלא ילכו למקדונלדס במקום. אגב, הבירה הזאת נראת יותר כמו מי ביוב.

Beer at McDonalds?   Sim

דרך: NY Arthur. תמונת שער: funatiq.com

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן