התרופה הטובה ביותר להנגאובר: ספרייט

מחקר סיני חדש גילה את מה שהשיכורים שביננו יודעים כבר הרבה זמן: ספרייט, המשקה המוגז המתוק של חברת קוקה-קולה, הוא התרופה הטובה ביותר להנגאובר.

כדי להגיע למסקנה, בדקו החוקרים הסינים 57 סוגים של משקאות שונים, שכללו בנוסף למוגזים גם סוגים שונים של תה, וניסו להבין איזה מן המשקאות עוזר בצורה הכי יעילה לגוף להתמודד עם ריכוזים גבוהים של אלכוהול. המנצח: ספרייט. קחו את הידיעה הזאת לפיצוציה הקרובה בפעם הבאה שתבינו ששתיתם יותר מדי.

כדי להבין למה ספרייט כל כך מוצלח להנגאובר, צריך להבין שמקור ההנגאובר הוא בנסיון של הגוף שלנו לפרק את האתנול שבאלכוהול. כשהגוף שלנו “עסוק” בתהליכים הביולוגיים שמבצעים את הפירוק הזה, תופעות הלוואי כוללות את הבחילה וכאבי הראש שאנחנו מכירים.

sprite

ספרייט כולל חומרים שמסייעים לגוף בתהליך הזה, וכך מעבירים מהר יותר את התופעות הלא נעימות של השתייה. אגב, אם אתם מנסים לשתות תה כדי להעביר הנגאובר, אתם עושים טעות מרה: המחקר גילה שהחומרים שנמצאים בתה צמחי דווקא מאריכים את תהליך הפירוק – ורק מחמירים את ההנגאובר.

עוד מידע שימושי על הנגאובר: ככל שאתם מבוגרים יותר – כך התופעות של ההנגאובר פחות יטרידו אתכם (אלא אם כן אתם אלכוהוליסטים, אז זה כבר לא כל כך משנה). הסיבה: עם הגיל, הגוף מפיק פחות אנזימים שאחראיים לפירוק האלכוהול בדם – מה שהופך את זמן ההנגאובר לקצר יותר. מאותה סיבה בדיוק, אנשים מבוגרים רגישים יותר להשתכרות מאשר צעירים.

דרך Jezebel

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן