סמסונג המציאה גלקסי הקעור אבל מי בכלל צריך את זה?

בשקט בשקט, ללא אירוע לעיתונאים, השיקה חברת סמסונג מכשיר סלולרי חדש, שמעורר בשעות האחרונות גלים ברשת. ה-Galaxy Round הוא הסמרטפון הראשון עם מסך מגע קעור (טוב, אם רוצים להיות קטנוניים – גם ל-Nexus S היה מסך מעט קעור, אך זה היה רק בזכות חיפוי הזכוכית שלו ולא המסך עצמו).

האם זה החידוש הסלולרי החדש? הקילר-פיצ’ר של סמסונג שיהפוך את קורא טביעות האצבע של אייפון לחדשות של אתמול? הטכנולוגיה החדשה שכולנו חיכינו לה ולא הבנו איך הסתדרנו לפניה?

הרשו לנו לפקפק.

הבעיה עם המסך הקעור של הגלקסי החדש, לפחות במתכונתו הנוכחית, היא שקשה לחשוב על סיבה אחת שמישהו באמת יצטרך אותו. בסמסונג מבטיחים שהצורה החדשה מתלבשת טוב על האוזן ושאפשר להעיר אותו באמצעות הטייה על השולחן או משהו כזה, אבל נשמע שגם הם עצמם לא ממש בטוחים בלמה הם משחררים את המכשיר הזה.

וזה לא שה-Galaxy Round הזה יהיה מכשיר רע. לפחות לפי הנתונים היבשים, הוא כנראה יהיה אחד מהסמארטפונים החזקים והמרשימים בעולם. קשה לחשוב שצרכנים שיקנו אותו (בשלב הראשון בקוריאה בלבד, אך סביר להניח שגם אלינו הוא יגיע תוך כמה חודשים) יתאכזבו.

השאלה היא אם יהיה להם במה להתגאות. בעלי ה-iPhone 5s יכולים להתגאות בקורא טביעות האצבע, שגם אם הוא לא חידוש טכנולוגי מרגש במיוחד, הוא כן חוסך להם קצת זמן ומוסיף למכשיר שלהם שכבה של הגנה.

בעלי Galaxy S4 יכולים להתגאות בתכונות שימושיות שהגיעו איתו, כמו שליטה באמצעות מחוות יד (ללא מגע) או עיניים, והופכות אותו, לפחות על הנייר, לנוח יותר לשימוש.

בעלי מכשיר קעור, לעומת זאת? כנראה שגם הם לא בדיוק יבינו למה זה טוב. נראה שהסמרטפון הזה נועד רק בשביל השופוני, רק בגלל שסמסונג תוכל להגיד שהיא הראשונה להוציא מכשיר קעור, רק בשביל לזרוק עוד טכנולוגיה חדשה על הקיר ולראות אם היא נדבקת אליו.

שזה טוב ויפה, אבל לא היה עדיף קודם למצוא לפחות אספקט אחד שימושי בכל ה-Round הזה?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן