13 סוגי אנשים ממש מעצבנים בפייסבוק

אתה חושב שאתה מכיר מישהו, ואז הוא פותח פרופיל זוגי בפייסבוק. לא פעם, חברינו הטובים והקרובים ביותר הופכים לבני אדם נוראיים ברגע שהאלטר אגו הווירטואלי שלהם נכנס לפעולה. לאט לאט, אנו מגלים שהאנשים הנחמדים מן המציאות הם לא יותר מחיות תשומת לב בפייסבוק ושהדבר היחיד שמעניין אותם הוא לקבל אישורים בלתי פוסקים מן הסביבה. להלן אוסף של 13 סוגי אנשים ממש מעצבנים בפייסבוק שלכולנו בטוח יש לפחות כמה מהם ברשימת החברים.

1. הממיסט

ממים הם מגניבים ומצחיקים וכולנו אוהבים אותם. אומנם, יש אנשים שמגזימים במעט עם החיבה העזה שלהם לתמונות האינטרנטיות המשעשעות וכלל לא קשה לפספס זאת. החבר חובב הממים המושבע ישתמש במם בכל סטטוס שיעדכן ובכל תגובה שירצה לתת. בגדול, זוהי צורת התקשורת המועדפת עליו ודרכה הוא מצליח להתבטא באופן הכי טוב. בעוד שממים מוצלחים שמגיעים מאתרים כמו 9gag, reddit ודומיהם זוהי ברכה מבדרת לפיד היבש, ממים מקוריים של יצרן בלתי מוצלח יגררו בדרך כלל תגובות כמו “אני רוצה את חמש השניות שלי בחזרה!”.

 

2. הגרופי

סיימתם לכתוב סטטוס, לחצתם על שלח ועוד לפני שהספקתם לראות אותו מופיע בפיד, לסטטוס כבר יהיה לייק ותגובה אחת לפחות. החברים הגרופים הם כנראה החיות המהירות ביותר בטבע וגם אלו שתמיד נמצאות בפייסבוק, אחרת קשה להסביר כיצד הם מצליחים להגיב כל כך מהר על כל עדכון שלכם. לא בטוחים שברשימה שלכם יש גרופים? פרסמו סטטוס ותראו מי מגיב או נותן לייק ראשון – זה כנראה הגרופי.

דרך giphy

 

3. חובב הספורט המושבע

חלקנו אוהבים כדורגל וכדורסל, בעוד שאחרים מעדיפים את הספורט שלהם נעול מאחורי סורג ובריח בערוצי הטלוויזיה עם קידומות המתחילות ב-“5”. למרבה הצער, חובבי הספורט המושבעים מהפייסבוק ידאגו לכך שכולנו נזכה לדעת על כל אחד ממהלכי המשחק בזמן אמת, בין אם זה מעניין אותנו ובין אם ממש לא. ומבלי להמעיט בסבלם של הלא מתעניינים, הקורבנות העיקריים של חובבי הספורט המושבעים הם אותם אלו שהקליטו את המשחק בכדי לצפות בו מאוחר יותר ורק רצו להימנע מלגלות את התוצאה.

אוהד ספורט

דרך giphy

 

4. המקובל

יש לו 5,000 חברים ועל כל סטטוס “בוקר טוב עם ישראל” שלו הוא מקבל יותר לייקים ממה שקיבלתם וכנראה תקבלו אי פעם. איש לא יודע אם הוא באמת מכיר את כל האנשים הללו ומהיכן הם הגיעו לחשבון שלו, אבל החבר המקובל בהחלט יודע למנף את חייו הבנאליים להצלחה פייסבוקאית והרבה מאוד לייקים.

רוברט דאוני ג'וניור

דרך giphy

 

5. הפתי

“שמעתם שפייסבוק מתחילים לגבות דמי שימוש?”, “יש פרצת אבטחה נוראית שחושפת את ההודעות הפרטיות בפני כולם!” אלו הם רק חלק מהסטטוסים מלאי האימה שהחבר הפתי נוהג לכתוב. בין אם זה סבא של חבר או מישהו שזה עתה רק פתח חשבון, לכולנו יש את אותו חבר פתי שמאמין לכל הפחדה ויראלית ושקרית שרצה ברשת וגם נוהג לשתף אותה עם כולם.

פתי

דרך giphy

 

6. המדוכא

החבר המדוכא מרבה להתבלבל בין הפייסבוק לבין קבוצת התמיכה אותה הוא אמור היה לפקוד. סטטוסים מדוכאים ומלאים במרמור כלפי עצמו, העולם ואפילו החתול של השכנים הם דבר שבשגרה עבור החבר המדוכא. כמו כן, העובדה כי 90 אחוז מהאנשים שברשימת החברים שלו לא באמת מכירים אותו או מעוניינים לשמוע על צרותיו מעולם לא הפריעה לו.

מדוכא

דרך giphy

 

7. המטיף

פעיל זכויות אדם, בעלי חיים, כדור הארץ וקהילת הלהט”בים הם רק חלק קטן מרשימת עיסוקיו של החבר המטיף. אז נכון, מגיע לו “כל הכבוד” גדול ואיזו טפיחה על השכם, אולם הבעיה האמיתית עם חבר שכזה מתעוררת כאשר הוא מתחיל להטיף. בהתחלה זאת תהיה בקשה, שבמהרה תהפוך לדרישה, כי תשתפו את הסטטוסים על מאות המקרים המצערים שמתרחשים כל יום בעולם, אחרת תצאו חסרי רגישות, אכפתיות ופשוט בני אדם מרושעים.

ספרות זולה

דרך giphy

 

8. חולה הכושר

ברגעים המועטים שהם עושים הפסקה משגרת האימונים, החברים חולי הכושר ידאגו ליידע את כל הפייסבוק איזה שרירי ידיים הם בדיוק סיימו לאמן וכמה קילומטרים ארכה הריצה ממנה הם שבו זה עתה. למידע הזה יתלוו גם תמונות של האזורים המחוטבים בגוף, מאכלי הבריאות השונים ואף אבקות החלבונים מאיימות המראה.

כושר

דרך giphy

 

9. הפוטוגני בצורה מגוחכת

החבר הפוטוגני בצורה מגוחכת מצליח להראות כאילו זה עתה יצא מעלון הדוגמנות של קסטרו בכל תמונות הפייסבוק שלו. קשה להיות חברים של בן אדם שכזה מבלי לקנא במראה המושלם לכאורה בו התברך. מה גם שברוב המקרים, החבר הפוטוגני יהיה מודע היטב לטיב מראהו וידאג לעדכן את תמונת הפרופיל שלו מספר פעמים בשבוע בהתאם. נו טוב, לפחות לנו נשארו הסטטוסים המשעשעים.

 

10. הבאים בשניים

קשה לחשוב על קונספט מוזר יותר מפרופיל זוגי בפייסבוק, דבר שאפילו הרשת החברתית המתוחכמת לא בנויה או ערוכה עבורו. ברוב הפעמים, נכפה הפרופיל הזוגי בידי אחד מבני הזוג על השני, כאות של אמון הדדי. בפועל, מדובר בדיוק על ההפך. מה שנתפס כלגיטימי (באופן יחסי) כשמדובר בבראנג’לינה, נראה הרבה פחות זוהר אצל בני הזוג כהן ויכול ליצור אין סוף מצבים מביכים, כאשר לא ניתן לדעת מי מבני הזוג הוא זה שאחראי לפעילות בפייסבוק.

זוג

דרך giphy

 

11. המטייל

בזמן שאתם תקועים בפקקים של הבוקר או עמוסים בעבודה משרדית בלתי נגמרת, ידאג החבר המטייל להעלות תמונות עדכניות מחופיה הזהובים והאקזוטיים של זנזיבר. איחולי מוות הם דבר של מה בכך עבורו, אבל זה רק ממריץ אותו להמשיך ולפרסם עוד תמונות משאר המקומות היפים בעולם. מוות כבר איחלנו?

דרך hot-dog-legs.tumblr.com

 

12. צלם האוכל

מישהו שכח לעדכן את החבר הזה שהאינסטגרם הוא במרחק של שני קליקים מן הפייסבוק. אם יש דבר שהוא אוהב יותר מלאכול, זה לצלם את האוכל שלו. חבריו בפייסבוק כבר מכירים את התפריט היומי שלו בפעל פה ובעבור צלם האוכל, אפילו צנימים שרופים הם סיבה מצוינת לשלוף את המצלמה.

אינסטגרם

דרך giphy

 

13. חברי ה-“תשיגו חדר!”

זוגות זה נחמד ויפה, אבל בני זוג שחייבים להראות לכל הפיד כמה בדיוק הם אוהבים זה את זו הם כבר תופעה מעצבנת מאין כמותה, במיוחד אם הסטטוס הזוגי שלכם מורה על “רווק/ה”. הם ידאגו לפרסם סטטוסים ותגובות דביקות על קירותיהם אחד של השני, לתייג איש את רעהו בשלל מקומות בילוי ולהעלות תמונות משותפות אין סוף. אין ספק שזוג היונים הזה חייב להשיג כבר חדר, או לפחות לעבור להודעות פרטיות בוואטסאפ.

זוגות

דרך giphy

תודה ליסמין לוי

דרך GeneralForum

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן