התשובה המנצחת להטפות של יאיר לפיד ליורדים

שר האוצר יאיר לפיד עצבן לא מעט ישראלים לאחרונה, כאשר יצא נגד היורדים החדשים. לפיד, שבזמן מסע הבחירות שלו דיבר בזכות הצעירים שבוחרים לעזוב את הארץ ואמר שהוא מבין את הקשיים שלהם והכאב שלהם, שינה לחלוטין את דעתו על אותם יורדים, ואף השתמש בשואה כדי להטיף נגד צעירים שמעוניינים להגר לברלין.

ראו גם: גם עוזי דיין יורד על המהגרים הצעירים בגלל יוקר המחיה

נדב אייל, כתב החוץ של ערוץ 10, היה מבין אלה שלא ממש אהבו את ההתבטאות המטיפנית ומאוד מנותקת של לפיד. למהדורת שישי של ערוץ 10 הוא הכין סרטון תגובה קצר וקולע בן דקה וחצי, שנותן ללפיד כמה עצות לדברים שהוא יוכל לעשות אם הוא באמת ירצה למנוע מצעירים לעזוב:

ההתבטאות של לפיד מגיעה ככל הנראה בעקבות סדרת התחקירים של מתן חודורוב, ששודרה במשך שבוע שלם במהדורת החדשות של ערוץ 10, וחקרה את הסיבות בגללן צעירים רבים מחליטים לעזוב את הארץ. בין השאר, שודרו בכתבה נתונים כספיים ברורים שהציגו בפני הצופים כמה עולה, למשל, לשכור דירה בברלין – נתונים שכנראה גרמו גם לאנשים שעד כה לא חשבו להגר לחשוב פעמיים.

לפני יומיים הצטרף גם עוזי דיין, יו”ר מפעל הפיס, לציקצוק הלשון של שר האוצר, ויצא גם הוא נגד היורדים – דבר שדי קל לעשות עם משכורת של מיליוני שקלים בשנה.

תודה ליסמין לוי על הטיפ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן