בחור שלח לבחורה סרטון עצמי “סקסי”, הפך לכוכב רשת

וידאו Selfie של בחור צעיר שמנסה להיות סקסי ונכשל הפך ויראלי. ברודי רייאן המסכן בסך הכול רצה להרשים את פייפר קנדי, דוגמנית יפיפייה שהוא פגש בסטארבקס בלוס אנג’לס.

ברודי, בוגר לימודי אומנות ועיצוב גרפי מקליפורניה, הכין לפייפר סרטון מפתה שיועד לעיניה בלבד. לא היה לו מושג שהסרטון שלו הולך להיות להיט ולהיות מופץ ברחבי הרשת. בשלושת הימים האחרונים כבר נרשמו לסרטון 70,500 צפיות, ואפילו קמו לו עשרות גרסאות me mes משעשעות במיוחד עם נשים, גברים, חתולים, ארנב ואפילו אדם שלבוש מסכת חד קרן.

בהתחלה זהותם של שני הצעירים לא הייתה ידועה. ברודי, שבעודו אנונימי כונה ברשת בשם StarbucksDrakeHandsguy, שלח לפייפר סרטון שאמור להיות מפתה, בניסיון להרשים אותה כדי שתצא איתו לדייט. לצערו, הסרטון הקצרצר היה הכל חוץ מסקסי וממש לא הועיל לסיכויו לדייט עם הדומנית, בלשון המעטה.

בסרטון המשעשע, שאורכו 16 שניות, ברודי נראה מביט למצלמת האינטרנט שלו מזוויות שונות, כשברקע השיר Hold On We’re Going Home של הזמר דרייק (מכאן הכינוי של הבחור). בסוף הסרטון מגיע הפיניש המוחץ, כשברודי מחייך חיוך רחב ומעביר את כף ידו על פניו ושער ראשו, כמחווה שאמורה להיות מפתה, אך בפועל הוא נראה כמו בחורישהו שמנסה לנגב זיעה.

פייפר לא הסתפקה בשמירת הסרטון לעצמה, היא הפיצה אותו בין חבריה, ומהר מאוד הוא הפך ויראלי לאחר שאחד החברים פירסם אותו באינסטגרם.

תוך זמן קצר קמו לסרטון של ברודי עשרות פארודיות הורסות במיוחד, כך שממש קשה להחליט מה מצחיק יותר הגרסה המקורית או החיקויים.

בראיון שהעניקה ממש לאחרונה לDaily Mail פייפר אמרה שהיא לא חושבת שיתפתח ביניהם קשר רומנטי, אבל היא רוצה להיפגש איתו, לראות אם יש ביניהם כימיה. על הסרטון היא אמרה, “הייתי המומה. בכיתי מרוב צחוק. לא יכולתי להאמין. אף פעם לא שלחו לי דבר כזה”. לדבריה, כשהיא ראתה את הסרטון הייתה הייתה מבולבלת ומשועשעת. אך היא התרשמה לטובה מהדרך שבה ברודי התמודד עם הרעש סביב הסרטון שלו. היא מוסיפה ששניהם לוקחים את כל הפרשה בהומור, והיא חושבת שהקשר ככל הנראה יתפתח לידידות.

קיבצנו עבורכם לצד הסרטון המקורי גם את הפארדויות המשעשעות ביותר שנעשו עליו, כדי שתוכלו להתרשם בעצמכם. תיהנו.

הסרטון המקורי:

לקט חיקויים ערוך מצחיק במיוחד:

 

חיקויים נוספים:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן