5 המלצות לבישול עם טאבלט

טרנד חדש כובש את המטבחים ברחבי העולם וגם בישראל. ומה איתכם, אתם כבר מבשלים עם הטאבלט שלכם?

1. מבשלים עם הטאבלט

תופעת “כל אחד נהיה מאסטר שף” כבר לא חדשה במחוזותינו (ובמטבחינו). בשנה האחרונה הצטרפה לתחביב הבישול גם החיבה לחדשנות וגאדג’טים. וכשטכנולוגיה ואוכל נפגשים – הבישול נעשה יותר נוח…

עולם האינטרנט היה תמיד מאגר בלתי נדלה למציאת מתכונים מדהימים, של שפים מפורסמים ושל גולשים מוכשרים. חיפוש קצר של “מתכונים” בגוגל מניב מעל 9 מליון תוצאות!! עשרות אתרים, בלוגים, עמודי פייסבוק, חשבונות טוויטר ואינסטגרם מתמחים בדבר אחד – אוכל טוב.

אבל, עם האוכל בא התיאבון. יזמים זריזים ושפים עם אוריינטציה דיגיטלית זיהו את המגמה ולקחו אותה צעד קדימה. היום ניתן להוריד מספר רב של אפליקציות לסמארטפון ולטאבלט, שמאפשרות להכין מגוון מתכונים בקלות ובנוחות. תשכחו מספרי הבישול הכבדים עם כתמי השמן והקמח, היפרדו יפה מהמחברת המתפרקת של סבתא ותגידו שלום לעולם החדש של אפליקציות המתכונים.

2. הורידו אפליקציות מומלצות

אחד החלוצים בתחום הוא השף מאיר אדוני, שחבר לסטארט אפ קינטיק ארט בהקמת האפליקציה Look and Cook , אפליקציית מתכונים מדוברת שזוכה להצלחה רבה ברחבי העולם. האפליקציה החדשנית אף נבחרה על ידי אפל לככב בקמפיין של החברה לאפליקציות אייפד. ריספקט.

Look and Cook היא אפליקציה מרהיבה וחכמה, שמפרקת כל מתכון למספר רב של תמונות וסרטונים ומאפשרת לעבור על המתכון כולו ולרדת לפרטי פרטים בהפעלה קולית, בלי לגעת במסך האייפד. חדשנות טכנולוגית….ללקק את האצבעות.

אפליקציה נוספת ששווה להכיר היא האפליקציה של ג’יימי אוליבר 15Minute meals. השף המפורסם הוציא לאחרונה אפליקציה עם מגוון מנות לבישול תוך 15 דקות, שמוצגות בצורה מעוררת תיאבון. HD ואוכל טוב זה שילוב מנצח.

אם אתם כבר בחנות האפליקציות ובא לכם משהו מתוק, הכניסו לסל שלכם גם את אפליקציית העוגיות של מרתה סטוארט – יותר מ-90 מתכונים, וידאו, טיפים וטיימר למטבח.

http://www.marthastewart.com/cookie-recipes-app

3. נסו מתכונים חדשים ומפתיעים

גם בדנונה שטראוס זיהו את המגמה, וגייסו את תום פרנץ, לטובת פעילות מתכונים דיגיטלית. באתר, בסלולר ובטאבלטים, ניתן למצוא עשרות מתכונים טעימים ובריאים עם יוגורט דנונה.

המתכונים מוצגים בפורמט נוח להכנה, שלוקח בחשבון את הסיטואציה בה הגולשים נכנסים עם הטאבלט למטבח בזמן הבישול. הגולשים יכולים לבשל תוך כדי צפייה בתמונות מרהיבות וקטעי וידאו קצרים של המנות הסופיות ושל כל שלבי ההכנה שלהן ואף לקבל טיפים חשובים מתום במהלך הבישול. עד כה נחשפו לאתר המתכונים מעל 140,000 גולשים והתגובות נלהבות.

 

לכל המתכונים – היכנסו לאתר דנונה.

4. שמרו על הטאבלט

מפחדים שהטאבלט האהוב יתלכלך? אתם לא לבד. בחברת Archos חשבו על גולשים כמוכם והמציאו את ה- ChefPad, טאבלט ייעודי לחובבי הבישול. עמיד למים, שמן ולכלוך ומתאים במיוחד למטבח.

5. לטאבלט מגיע מעמד מיוחד

פנקו את הטאבלט שלכם בסטנד מיוחד שיתן לו את הכבוד שמגיע לו ויאפשר לכם לבשל בקלות ובנוחות. קבלו לדוגמא את המעמד המגניב הזה.

לסיכום

אז אם אתם חובבי בישול (כמו כולם) ויש לכם טאבלט בבית (כמו כולם), זה הזמן לקחת אותו איתכם למטבח, למצוא לו פינה נקייה ושקטה ולהפוך אותו לסו-שף שלכם. ההנאה (גם מהדרך וגם מהתוצאה) מובטחת.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן