היסטרי: אתר היכרויות לרוחות רפאים

מסתבר שגם לרוחות רפאים יש חיי חברה וצרכים בדיוק כמו לנו בני האדם. אתר ההיכרויות המורבידי Ghost Singles נועד לספק סוף סוף את האפשרות גם לרוחות רפאים להכיר ולצאת לדייטים. הדבר הכי טוב באתר הזה הוא שלא צריך למות כדי להצטרף. הוא מכיל בתוכו שלל גימיקים והפתעות משעשעות-מפחידות כמו צ’אט עם רוחות, מנוע חיפוש רוחות והפתעות נוספות.

לאחר שיטוט מרובה באתר גיליתי שמדובר בפארק שעשועים וירטואלי מגניב במיוחד. התבקשתי לציין באיזה טווח גילאים אני מחפשת את הדייט שלי ואיך אני מעדיפה את הגבר המת שלי: כזה שמת באופן טרגי, מיסתורי, נוראי. כתבתי שאני מחפשת רוחות רפאים גברים מגיל 29 עד גיל 145 שמתו בדרך נוראית. מולי הופיעו תוצאות החיפוש שכללו מספר גברים רוחות רפאים נאים במיוחד, שלפי הלבוש ואיכות הצילום נראה שמתו ממש מזמן. מצא חן בעיני משתמש בשם “חתיך מת”. בדף הפרופיל שלו הוא כותב:

“אני מניח שאפשר לומר שאני רומנטיקן חסר תקנה. אני יודע איך להתייחס לגברת ואני רוצה לגרום לכל אישה להרגיש כמו נסיכה. זה נכון בעיקר לאישה בה אתאהב. אני לא בטוח מה אני מחפש למען האמת, אני מניח שרק חברים שפתוחים לרעיון שיש אפשרות למשהו מעבר לזה. אני לא מאמין בקשר פיזי, כיוון שזה בלתי אפשרי כעת כיוון שאני מרחף כרוח, אבל מי יודע?”

אכן חלומה של כל אישה, חיה או מתה. התאהבתי מיד.

 

חתיך מת

הוא לא הטיפוס שלי

לאחר שציינתי את שמי תחת השם שלי הופיעה כיתוב משעשע שאומר שהשם שלי טיפשי ולווה בקישור, בקישור צורף שמי לכל מידי מודעות הזויות, למשל “רונית מצאה תרופה לסרטן ואיבדה אותה”. נשאלתי גם מה הגובה שלי בעודי מרחפת כרוח רפאים, מה מבנה הגוף שלי: אוורירי, מעונן, מעושן או בשר ודם. אחר כך נשאלתי איך הגעתי לאתר, בחרתי באופציה “רוחי חסרת המנוח שוטטה לכאן במקרה, או בידי הגורל”. השאלה הבאה הייתה מורבידית במיוחד, התבקשתי למלות את תאריך הפטירה שלי, רשמתי תאריך רחוק במיוחד, ליתר בטחון. לאחר שמילאתי את כל הפרטים לחצתי על כפתור השליחה ולמעלה נפתח חלון בו נכתב “את לא יכולה להצטרף לאתר, את לא באמת רוח רפאים”. לחצתי עליו שוב והופיעה ההודעה הייתה “סתם צחקנו, את לא באמת יכולה להצטרף לעולם הבא”.

כאן מסבירים לי למה השם שלי טיפשי

הכניסה לצ’ט היא אוטומטית ונבחר לי השם “רוח 13”. הצ’אט מתאפיין בפעילות על טבעית. כמה רוחות צ’וטטו ביניהן. אחת סיפרה לחברתה כי רדפה איזה אדם במשך שנים. בהתחלה הצלחתי להשחיל איזו מילה, אפילו קיבלתי הזמנה לשיחה פרטית מאחת הרוחות. אך לפתע “רוח זדונית” השתלטה לי על המקשים והקלידה בשמי שלל דברים מוזרים כמו “אני רוצה שבני התמותה ישלמו” ו” יש בינינו בן אנוש”. אז הופיע ראש של גבר קרח שנראה כרוח רפאים של אסיר מזדמן והוא צחק צחוק מרושע והקשר עם העולם הבא נותק. כלומר, הצ’אט.

האתר כולל טיפים במיוחד לדייטים, למשל “אל תתנשקו בדייט הראשון. למעשה, אל תתנשקו בכלל כי הפרצופים שלכם פשוט יעברו אחד בתוך השני, וזה מאוד מוזר לשני הצדדים”, ו”אל תעלבי אם פתאום הוא נעלם, מי כמוך צריכה לדעת שהקיום בממלכת הדמדומים עלול להיות לא עקבי. אם הדייט שלך נעלם, אל תמהרי לשפוט אותו”.

אל תתנשקו בדייט ראשון

כרוחות רפאים, בהשתתפותכם באתר אתם נדרשים לא להאשים את האתר ב”נזק” שיגרם לכם כתוצאה מהשימוש בו, למשל, אם החברים החיים שלכם ייקחו אתכם פחות ברצינות כי ראות את תמונתכם באתר, לאבד את הרצון בחיים של אחרי ועוד “נזקים” אפשריים נוספים

מומלץ לכל אחד לנסות ולהגביר את הרמקולים, בעיקר כשאתם נכנסים לצ’אט. יחד עם זאת, חבל שלא הלכו עם הרעיון צעד אחד קדימה והעשירו את הפעילויות באתר שכרגע הן, איך לומר, קצת מתות. בינתיים אני אמשיך לחפש אנשים שעושים רוח בדרך בני תמותה רגילים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן